/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Drivere til Tiger fast flicks digital ka~
Fra : croaks
Vist : 763 gange
100 point
Dato : 31-05-02 17:48

Hejsa

Jeg har lige købt et digitalt kamera, hvor der følger Windows 95/98/Me drivere med.
Men jeg kører med Windows XP pro og jeg kan ikke rigtigt finde nogle drivere hertil.

Det er et "Tiger fast flicks digital camera" med usb-tilslutning: http://www.tigertoys.com

Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder, at det ikke kan virke med Windows XP. Håber i kan hjælpe mig.

Ps. Det virke i Windows Me så kamera er okay!

MvH
Croaks

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 31-05-02 18:47

Det burde også virke i XP, men der er mange, der spørger efter en driver på nettet, så en driver specielt til XP kan du vist skyde en hvid pil efter.

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 31-05-02 18:59

Hej

Drt er lidt svært at hjælpe med denne driver. Når jeg går ind på det link du skrevet og søger alle produkter igennem,--tja,--så siger deres søgemaskine at den ikke kan finde produktet :-/
Ved du noget om hvem der producerer kameraet,--udover at det altså hedder Tiger ??

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 31-05-02 19:09

Hej PARKENSS

>Ved du noget om hvem der producerer kameraet,--udover at det altså hedder Tiger ??

Tiger Electroncs a divison of Hasbro Inc.

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 31-05-02 19:11
Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 100 point
Dato : 31-05-02 20:28

Ok,--så lang så godt. Inde på deres Spørgsmåls-Forum er der en der efterlyser hvor han kan downloade drivere til
Tiger fast flicks digital kamera, Spørgsmålet bliver besvaret med: at der ikke kan downloades drivere til kameraet,--men at de tilgængelige drivere findes på en medfølgende Cd.
http://hasbro.custhelp.com/cgi-bin/hasbro.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_sid=YonZYvgg&p_lva=&p_faqid=541&p_created=1019228059&p_sp=cF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTIxJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9RmFzdCBGbGlja3MgRGlnaXRhbCBDYW1lcmEgJnBfc2VhcmNoX3R5cGU9MyZwX3Byb2RfbHZsMT1_YW55fiZwX3Byb2RfbHZsMj1_YW55fiZwX3NvcnRfYnk9ZGZsdCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=

Ved ikke om du kan komme ind på dette noget lange link Men der står det altså sort/lilla på orange. Så umiddelbart tyder det jo ikke på, at der er specielle drivere til WinXP.
Det eneste der næsten er at gøre, er en henvendelse til den forretning hvor kameraet er købt !!

http://hasbro.custhelp.com/cgi-bin/hasbro.cfg/php/enduser/std_alp.php
Dette link leder også til Spørgsmål og Faq`s ,--så skal du bare skrive Tiger fast flicks digital kamera i søgefeltet og du vil kunne finde spørgsmålet om driverne.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 31-05-02 20:42

Hej PARKENSS

Det er bare okay!

Camera is only compatiable with Windows 95/98/me.
There are no updated drivers for this camera.

100 point for hjælp!!

Mvh
Croaks

Godkendelse af svar
Fra : croaks

Dato : 31-05-02 20:44

Tak for svaret PARKENSS.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-06-02 09:52

Hej Croaks!

Har du prøvet at tilslutte kameraet i Windows XP via USB uden først at læse / installere drivere.

Jeg har hørt, at man i mange tilfælde ikke behøver specielle drivere til Windows XP ved overførsel af billeder fra digitale kameraer.

Jeg mener at have hørt, at efter du har tilsluttet kameraet via USB, så skal du bare bruge stifinder, og så vil billederne figurere på et nyt drevbogstav/betegnelse.

Giv lige et svar tilbage hvis du har prøvet eller når får prøvet.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : croaks

Dato : 02-06-02 09:54

Hej Bjarne H

Det har jeg prøvet det virke ikke.

Mvh
Croaks

Kommentar
Fra : gokke

Dato : 24-08-02 14:23

hej croaks...

jeg sider med samme kamara.. men mangler cden...... da min store unge har smide den væk........hvis du kan sende en copy af cden. så kan min store broger lave den om så den kan køre i xp. han har gjordt.... det før.......på min puter og kan sikkert gøre det igen

Mvh
gokke

Kommentar
Fra : ernad

Dato : 09-09-02 21:33

Jag hittade dem på någon sida men jag kommer inte ihåg var så hör av dig om du behöver driver så kan jag skicka de till dig!!

Kommentar
Fra : jerker.jessica

Dato : 21-09-02 16:54

Jag har också tappat bort cdn med drivrutiner och sliter mitt hår...nån som på något vis kan skicka dom till mej...
jerker.jessica@home.se

Kommentar
Fra : sventorp

Dato : 01-10-02 18:11

Hej!
Jag har en Tiger Fast Flicks kopplad till min "Windows XP Professional" och det fungerar utmärkt!
Man måste installera drivrutinerna och bilderna dyker upp i mappen "My Camera" i "Den här datorn".
/torbjorn

Kommentar
Fra : prodigy

Dato : 18-10-02 10:26

Hejsan!

Jag har en likadan camera men min drivrutin som följde med cameran har blivit korrupt.
Har du en kopia av drivrutinen, eller någon länk där man kan ladda hem denna
vore jag jätteglad.

Om du eller någon har någon drivrutin liggande kan du/ni gärna maila den till:
prodant@tiscali.se

Kommentar
Fra : akn47

Dato : 26-10-02 01:05

Hej !
JEg har også et sådan Tiger kamera og kan heller ikke få kontakt med mit
Fast flicks digital camera med XP PRO.

Jeg syntes nok det er en rodet hjemmeside de har hos Hasbro, man får jo ikke
noget ud af at surfe på siderne !!!

Hvis nogen finder en fornuftig løsning - vil jeg være meget taknemmelig
akn@mail1.stofanet.dk - på forhånd tak.

Kommentar
Fra : akn47

Dato : 26-10-02 01:06

Hej !
JEg har også et sådan Tiger kamera og kan heller ikke få kontakt med mit
Fast flicks digital camera med XP PRO.

Jeg syntes nok det er en rodet hjemmeside de har hos Hasbro, man får jo ikke
noget ud af at surfe på siderne !!!

Hvis nogen finder en fornuftig løsning - vil jeg være meget taknemmelig
akn@mail1.stofanet.dk - på forhånd tak.

Kommentar
Fra : sventorp

Dato : 26-10-02 14:05

WinXP: Prova att installera drivrutinerna direkt från "\drivers\setup.exe" på CDn utan att ha kameran ansluten. Anslut därefter kameran. Det fungerade för mig. Drivrutinerna (original från CDn för dig som slarvat bort skivan) finns på http://www.geocities.com/sventorp/fast-flicks.html

Kommentar
Fra : gokke

Dato : 27-10-02 23:00

hej....

i installer fra cden af...... og bagefter går i i enhedshåndterings og opdater driver.... så vægler i selv den driver i vil installer også henviser i den til systen32 på c:\windows\system32 så finder den driverne...... også køre den... det gør den på min.. i windows XP pro

prøv eller spøger på gokke@vip.cybercity.dk

Kommentar
Fra : gokke

Dato : 27-10-02 23:01

hej....

i installer fra cden af...... og bagefter går i i enhedshåndterings og opdater driver.... så vægler i selv den driver i vil installer også henviser i den til systen32 på c:\windows\system32 så finder den driverne...... også køre den... det gør den på min.. i windows XP pro

prøv eller spøger på gokke@vip.cybercity.dk