/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung E700 eller Nokia 3200??
Fra : TariLiex
Vist : 447 gange
110 point
Dato : 14-05-04 18:48

Hej

Jeg har nu en Nokia 3200 men overvejer at skifte til Samsung E700, nu vil jeg gerne vide noget om denne telefon...
Jeg vil vide, om den er hurtig?, jeg havde en gang Siemens M55 total langsom telefon, og det vil jeg ikke være udefor igen... Den skal være hurtig til at skifte ord i ordbogen og skifte mellem billeder osv.
Er den god at skrive på? god til sms'er?
Kan den optage lyd ligesom min 3200?

Og derudover vil jeg da gerne høre gode og dårlige ting om den før jeg går ud og bruger penge på sådan en...

TL

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 14-05-04 20:21

Hmm... ingen der kan svare....

Er der vibrator i den??

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 14-05-04 20:29

Og noget mere.... Hvor sms'er kan ca lagres...

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 14-05-04 22:33

Uanset hvad så vil Nokia Altid være noget skod...

Jeg anbefaler SonyEricsson (Satme godt)

Og så smid din gamle Nokia a Helved til

(Sorry sprog valg)

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 14-05-04 22:50

Altså nu har jeg kun haft gode oplevelser med Nokia, så det svar der kan jeg ikke bruge til en skid...

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 14-05-04 23:15

Jeg anbefaler Samsung E700,det er en kanon telefon den er god til SMS og har 65000 faver.

P.S du skal se og komme af med den 3200.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 15-05-04 00:08

Hvorfor skal jeg se at komme af med den? Hvor mange sms'er kan der være på E700??

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 15-05-04 23:13

Der kan være CA120

Kommentar
Fra : oliolioli

Dato : 16-05-04 18:30

e700

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 16-05-04 21:46

Hold da kæft nogle gode svar der kommer her... I kan da ikke regne med der er nogle af jer der får mine point... Prøv dog at svar ordentlig, eller lad være...

Kommentar
Fra : fkp

Dato : 17-05-04 18:00
Kommentar
Fra : fkp

Dato : 17-05-04 18:00
Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 17-05-04 22:05

Nemlig, ja

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-05-04 16:37

O.B hvordan kan du sige der kan være 120?? Ved du noget om det... ? For det kan jeg se du ikke gør... Jeg har nu købt telefonen, og der er seperat hukommelse på 200... altså...

Jeg fortryder lidt jeg har købt den, men når ingen har ordentlige svar herinde, så må man jo prøve lykken...

Så, som det ser ud nu, vil dette spørgsmål være åbent indtil der måske er nogle som har noget jeg kan bruge til noget...

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 19-05-04 16:40

Joo..... du kan da altid bruge det til noget at Nokia er noget Skod...

Har jeg ikke ret..

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 19-05-04 20:06

Nej det kan jeg sådan set ikke bruge til en skid!!!!

Hold kæft hvor du useriøs!

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 20-05-04 10:45

nå okay...

Men det kan vi andre jo...

for nokia er noget skod..

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 20-05-04 11:02

Jaja... Gider ikke bruge mere tid på dig... Du virker sq ikke særlig inteligent...

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 20-05-04 11:05

Det ved jeg godt hvor for jeg ikke er... Det er pga min Motorola C350... Det er virkelig også noget skod... Meenn når man vinder den i konkurrence så kan man ligså godt beholde den... og så mod den... så bliver den fed...