/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Spørgsmål om Jog
Fra : Kjeld69
Vist : 288 gange
5 point
Dato : 14-05-04 13:07

Min jog dør når jeg giver bundgas!
Hvad kan det være for lidt benzin eller for meget???

Hilsen kjeld

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 14-05-04 13:35

Det lyder som om at den får for meget benzin, for hvis at den fik for lidt ville den hakke lidt i det. Har du eventuelt sat et powerluftfilter på, da dette kan gøre at den får for meget luft.

Hvis det første er tilfældet kan du skifte dyse til en lidt mindre prøv først med -4 numre, og arbejd dig nedad indtil at den går perfekt. Jeg plejer selv at købe dyser hos thansen

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 14-05-04 14:08

...jeg ville også sige for meget benzin (og for LIDT luft)

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 14-05-04 19:40

jep du gir den for meget benzin.... skru skruen ved blanding forholdet helt i og så start med at skru den 2½ gang rundt og så se hvad den gør der.. ellers så skruer du ellers bare en halv gang indtil den er der

Kommentar
Fra : korn100

Dato : 17-05-04 09:02

hvor hurtigt køre din scooter? for hvis du er over de 80 når den begynder at drukne så skal du kun gå et nummer eller to ned i dyse størelse! hvis den køre hurtigt gør det ikke noget at den 4 takter en smule når den får fuld gas! men hvis den dør helt skal du skifte dyse!