/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Danmark-Litauen. Job søges af erf. konto~
Fra : giedre
Vist : 1178 gange
20 point
Dato : 14-05-04 11:50

Er der nogen der ved hvor og hvordan man kan få et arbejde indenfor kontor: kontakperson, tolk eller lignende her i DK?
Jeg er en dansk gift litauer (F) som bor i DK i over 7 år. Jeg har erfaring til ovennævnte både hjeme fra og fra i Danmark af. Jeg har også taget en uddannelse inden for kontor og blev udlært som kontorassistent her i Danmark.
Jeg har gode sproglige kundskaber som: dansk, engelsk, litauisk, russisk, polsk og er begyndt på tysk.
Jeg har prøvet og gør det stadigvæk, at søge både uopfordret og på opstillede annoncer. Jeg ved også godt, at der er mange ledige i denne branche - men, det kan godt være, at der er en, der stor og manler en, med mine kvalifikationer.
På forhång tak for tips.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-04 13:18

Der er jævnligt søgning efter tolke.
Kontakt AF.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-05-04 13:40

Eller et vikarbureau som kan lidt mere end AF.
Det er Adecco.

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 14-05-04 15:32

prøv danfoss de arbejder en del i Litaun

Kommentar
Fra : ak

Dato : 24-09-04 00:06

Velux er også et bud, de har en stor afdeling i Rusland (st. Petersborg)
hilsen
Allan