/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hva skal jeg købe??? Er en CPI Hussar go~
Fra : schindler
Vist : 1050 gange
40 point
Dato : 14-05-04 10:36

Hej! Jeg har nemlig en lille spørgesmål og håber at der er nogle der kan savare på den... Jeg er nemelig lige begyndt at med at tage kørekort og om en uge skal jeg ude og købe en ny scooter, man jeg ved ikk hva jeg skal købe??? har i nogle gode råd? Jeg tænkte lidt på en CPI Hussar man er den være de 14.000kr som den koster???

Hilsen Schindler

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-05-04 10:41

Det er ihvertilfælde den billigste men også den dårligste efter min mening De er tit til rep Jeg ville købe en pgo eller peogeot
Mvh Sune

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 14-05-04 13:27

Gir Sune ret, der er kun bøvl med CPI

Grunde til ikke at købe CPI:
De har den grimmeste lydn (en meget metalisk lyd, når de kører)
Tynde skjolde knækker og ridser nemt.
De er lidt dyre at fjerne begrænsninger på, man skal bl.a. købe et 70 km/t rør til udstødningen.

Køb PGO DR. Big, Suzuki Estilette, Gilera Stalker, eller nogle af de andre PGO'er såsom; Tornado, PMX, Hot 50, men hold dig langt fra Comet.

Kig eventuelt på http://www.pgo.dk

Kommentar
Fra : schindler

Dato : 14-05-04 14:36

I år 2004 har CPI modeller fået et ny motor (EURO-2).Hva er forskellen melem de gamle og de nye motorer?? Er EURO-2 bedere??? Og gir den også den "metalisk lyd"???

Hilsen schindler

Kommentar
Fra : 30scooter

Dato : 14-05-04 15:53

En ting jeg ville gøre hvis jeg skulle købe en scooter...
først se om der var den brugt til salg. som ik haved kørt sårlig meget. måske en der er kørt til.www.dba.dk
Der er tit nogle gode cootere,til den pris.!

Men efter min mening så er det <Aprilia sonic du skal købe..
Det er en fed scooter. en jog er også en kanon scooter. kender mange der har disse to scootere.de er mega glade for deres scootere.

Og ja en CPI er noget værre noget. efter min mening

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : jespereh

Dato : 14-05-04 17:03

>schindler

>I år 2004 har CPI modeller fået et ny motor (EURO-2).Hva er forskellen melem de gamle og de nye motorer?? Er EURO->2 bedere??? Og gir den også den "metalisk lyd"???
>
>Hilsen schindler

Det har simpelthen noget med sammensætningen af motoren at gøre, CPI har nemlig skiftet nogle få leverandører ud, men den har stadig en metallisk klang, som lyder af H til.

Mvh. jespereh

Kommentar
Fra : speedzter

Dato : 16-05-04 22:27

Hold dig langt væk fra CPI... vil anbefale en sonic eller sfx... to gode scootere der kører godt... og holder prisen rimelig godt i længden....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-05-04 23:17

Husk at lukke spørgsmålet
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-05-04 22:38

Øhh Halooo