/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Chip tuning af Mercedes 300 TD
Fra : scooter
Vist : 551 gange
340 point
Dato : 14-05-04 08:18

Hej.
Jeg er den lykkelig ejer af sådan en bil. Jeg skal til Berlin her i næste uge og vil gerne have
min bil chip tunet. Mit spørgsmål lyder er det en god ide at få det gjordt og hvad vil det komme
til at koste i Tyskland kontra DK. Er der flere forskellige modeller af tuning og i så fald hvilken
en af dem skal jeg vælge til min bil. Er der en der kender et godt sted i Berlin og få det gjordt.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 14-05-04 08:34

Øh spurgte du ikke også igår? Og fik svar?

Kommentar
Fra : scooter

Dato : 14-05-04 10:14

Jo jo men kunne godt bruge lidt flere.

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 340 point
Dato : 14-05-04 15:01

Hej Scooter
Det er med garanti billigere i Tyskland. Du kan evt. prøve at kontakte Lars Rasmussen hos Fannerup Bilcenter, de er nogle af de få, som chiptuner dieselbiler. Han kan med garanti fortælle dig alle fordele og ulæmper, de sidste er der ikke mange af, og så kan han også gi' dig en pris. Du må godt sige, at der er Søren Marquardsen, som har anbefalet dig at ringe. De har tlf. 8633 9111
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Passat2

Dato : 16-05-04 11:15

Hej,

Du kunne også prøve: www.hcracing.dk

Hilsen
Passat.

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 21-05-04 09:51

Tak for svaret CLAN.