/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha BWS NG købes.
Fra : PWHIM
Vist : 602 gange
20 point
Dato : 31-05-02 11:42

Jeg vil gerne købe en tunedet Yamaha BWS NG. Er der en der gerne vil sælge den?? Helst i NordJylland. Max 7000 kr. Skal helst være sort.

Kontakt send venligst en mail til H-I-M@sol.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 11:59

"PWHIM" <PWHIM.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:8vHJ8.30508$4f4.1135573@news000.worldonline.dk...
> Jeg vil gerne købe en tunedet Yamaha BWS NG. Er der en der gerne vil
> sælge den?? Helst i NordJylland. Max 7000 kr. Skal helst være sort.

Prøv news:dk.marked.privat.knallert

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 13:02

> Jeg vil gerne købe en tunedet Yamaha BWS NG. Er der en der gerne vil
> sælge den?? Helst i NordJylland. Max 7000 kr. Skal helst være sort.

den laves kun originalt i orange, sølv, og flaskegrøn gør den ikke?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-06-02 06:46

On Fri, 31 May 2002 09:41:31 GMT, "PWHIM" <PWHIM.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg vil gerne købe en tunedet Yamaha BWS NG. Er der en der gerne vil
>sælge den?? Helst i NordJylland. Max 7000 kr. Skal helst være sort.

Køb en anden! Jeg har en BWS NG, og der er seriøse problemer med at
forchromningen (eller hvad det nu er) sprænger af på gaffelbenene
foran på dem.... Min er knap 3 år gammel, og jeg har lige måttet få
fat i 2 nye gaffelben til den (der er allerede skiftet et gaffelben på
den, da den var omkring 1 år gammel - det blev dog gjort på
garantien)... Mit råd: hold dig fra BWS NG - gaffelbenene holder ikke
særligt længe ....

/Brian

Kommentar
Fra : PWHIM

Dato : 01-06-02 21:27

hvilken vil i så råde mig til at købe???

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-06-02 15:48

"Brian Ipsen" <spammers@nowhere.net> wrote in message
news:smngfu87gr8bp4laub1msmif17ug4f8mpb@news.inet.tele.dk...
> On Fri, 31 May 2002 09:41:31 GMT, "PWHIM" <PWHIM.news@kandu.dk> wrote:
>
> Mit råd: hold dig fra BWS NG - gaffelbenene holder ikke
> særligt længe ....
>
Jeps, Bøwsens forgaffel er noget direkte pis. Den "sætter sig" efter en rum
tid. Desuden er det den mest ukomfortable scooter på markedet i forhold til
dens størrelse! Man sidder SÅ elendigt. Første gang jeg prøvede en var jeg
kun noget ala 1.60, og min ben ramte alligevel styret hvis man drejede...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com
ICQ# 54047619

Accepteret svar
Fra : NRGGuy

Modtaget 20 point
Dato : 05-06-02 11:43

Køb en Piaggio NRG!!!
Den kører super godt og komforten er i top!!!
Den koster 16.500,- og den er hver en øre værd!!!

Hilsen NRGGuy
Piaggio NRG @ 90 km/t (Kun afdroslet)