/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
indbygget IRDA i XP og med E700
Fra : olefahnoe
Vist : 416 gange
100 point
Dato : 13-05-04 19:51

Hej

Jeg har selv bygget en intern IRDA til mit bundkort.. Den virker helt fint med XP... så vidt jeg kan se. Når jeg aktivere min mobil (E700) viser XP at der er en IRDA forbindelse klar til overførelse..

Men i Easystudio (samsung software) kan jeg i setup kun vælge COM1 der er ikke en IRDA porte jeg kan vælge.. Jeg har prøvet på en bærbar og der viser Easystudio en IRDA Port..??+

Mit spørgsmål er vel om man skal lave den interne IRDA port om til en COM Port... Hvordan gør man det

Eller hva..

Jeg er lidt lost...

Men jeg har selv bygget min nye IRDA så lidt stolt er jeg da..
Her er et link hvis nogen har lyst til at prøve http://www.geocities.com/ResearchTriangle/Forum/4272/irdamake.htm

Olefahnoe

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 14-05-04 01:03

Ville det ikke være langt nemmere hvis du købte en bluetooth-dongle til 100kr+?

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 14-05-04 07:42

jo hvis min telefon havde blåtand så viææe det

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-04 11:02

ok, troede bare at alle nye telefoner havde bt, men meget sejt at du har bygget din egen IRDAport

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 31-05-04 12:32

Tak for svaret boegvad.