/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
VHS til PC/DVD
Fra : andreasf
Vist : 487 gange
50 point
Dato : 13-05-04 18:26

Jeg har en masse gamle VHS-bånd som jeg gerne vil have fyret over på nogen CD'er eller DVD'er. Jeg har lige købt en ny pc, men der mangler et kort eller en boks til at få de analoge signaler fra VHS'en ind i pc'en så jeg kan redigere eller bare lægge dem over på DVD.
Hvad er den bedste løsning (uden den bliver alt for dyr) til at løse denne opgave. Der findes en masse kort og bokse, men hvad skal man kigge efter?
mvh

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 35 point
Dato : 13-05-04 18:42

Jeg vil sige et tvkort! Kan vel fåes fra 300 kr og opefter!

Kommentar
Fra : andreasf

Dato : 13-05-04 18:48

Bliver kvaliteten god nok af et tv-kort?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 19:24

Kvaliteten afhænger som regel af pris, men nu er kvaliteten af vhs jo heller ikke stor! Men jeg vil da tro du kan få en nogenlunde se-venlig kvalitet, selv med det billigste TVkort!

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 14-05-04 21:09

Hvis du vil ofre lidt mere kan du købe et grafikkort med video in

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 17:30

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar

Godkendelse af svar
Fra : andreasf

Dato : 06-11-06 12:12

Tak for svaret tedd.