/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Nye hjul til løbehjul
Fra : gulehus
Vist : 457 gange
100 point
Dato : 13-05-04 15:49

Er der nogen der kan sige mig hvor man kan handle det? Gerne i Herning området.

Og hvad er ca. prisen

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-05-04 21:40

Er det ikke de samme som bruges til in-line rulleskøjter?

I så fald kan de købes i en sportsbutik...

mvh. Berpox

Kommentar
Fra : gulehus

Dato : 13-05-04 22:37

nej desværre. Disse er lidt større i diameteren.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 13-05-04 22:59

hej gulehus
jeg ville da prøve på diverse gebrugsstationer/loppemarkeder - der kan det være du kan finde et meget billigt løbehjul, som du så kan overføre hjulene fra. Eller hvad med det sidste nye: lav en E-mail, gerne med noget animation eller hvad du nu finder på, hvor du eftersøger det samme som her. Den mail sender du til alle du kender og beder dem sende den videre. Et eller andet sted er der måske bid, så du kan få nogle næsten gratis.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 31-07-04 08:34

Du kan ikke købe hjul til løbehjul i nu, men jeg har nogen jeg vil sælge til dig for en 50ér, hvis du vil, jeg bor i Odense