/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock af ericsson r600 HASTER!!!
Fra : holler123
Vist : 470 gange
200 point
Dato : 31-05-02 08:57

hvordan låser jeg sådan et svin op???? hvordan sender jeg beskeder via min tlf fra min pc.. og hvilket kabel/software skal jeg bruge????

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 31-05-02 12:45

Hej

På denne side kan du finde frem til hvordan du anvender Wap/e-mail funktionen :
http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?page=start

Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 200 point
Dato : 31-05-02 13:05

r600 modellen er jo så ny, at det er meget svært at finde noget omkring Unlocking på den. Prøv evt. at kontakte:
http://www.simlock.dk/ericsson/ De har den ikke opført, men prøv at sende dem en Mail: simlock@simlock.dk
de skriver jo, at er modellen ikke opført på listen, så kontakt dem via E-mail.

Jeg kan forestille mig, at du selv havde tænkt dig at udføre "operationen",---men ved at lade simlock klare ærterne,---( det koster 100 Kr ) har du også den garanti, at skulle der ske telefonen noget under derer arbejde,-så erstatter de den med en ny.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 01-06-02 21:07

det er lige meget... min tlf var slet ikke simlåst... med hvilket program kan jeg sende gratis billede beskeder og ems???

Kommentar
Fra : Dejan_si

Dato : 09-07-02 07:32

Hi there!

My name is Dejan, and I have a problem. I have this mobile phone ericsson R600 and it's locked on our mobile network. Can u please help me unlock this phone or just let me know where can I find a solution ( maybe a link or something ).

Thanks in advance for your assistance and have a nice day.