/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
foto
Fra : raagelund
Vist : 464 gange
20 point
Dato : 13-05-04 14:21

findes der et gratis fotoredigerings program.gerne på dansk

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 30 point
Dato : 13-05-04 14:34

Jeg vil foreslå dig at købe bladet pc-planet. der er for det meste 1-2 gode fulde programmer
med hver gang(gratis), bladet køre for tiden en serie om netop fotoredigering.
det koster ca. 60kr. og er alle pengene værd. nr 6 er netop udkommet.
men kan du få fat i nr 5. der startede fotoskolen,
og der er en 30dages prøve på photoshop CS. men ikke på dansk.
Mvh. natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-05-04 14:36
Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 13-05-04 14:48

http://www.gimp.org/ er gratis og virker ligesom Photoshop... Dog ikke dansk.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 14:51

Dette er et godt gratis program www.xnview.com og en dansk beskrivelse
http://www.fotoportal.dk/artikler/XnView.aspx
Programmet er også på dansk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 13-05-04 15:44

Jeg vil klart anbefale IrfanView et godt gratis program, og så er det også på dansk http://www.irfanview.com/

Mvh: Monsen.

Godkendelse af svar
Fra : raagelund

Dato : 14-05-04 09:56

Tak for svaret natmaden.

Kommentar
Fra : haeggelin

Dato : 25-06-04 23:00

? IrFranView på dansk hvordan jeg kan ikke finde den plugin, så svar lige her hvis du gider [Monsen1234]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 26-06-04 03:30

haegglin du må da kunne se at spørgsmålet er lukket for lang tid siden
og at det ikke er dit sprøgsmål.
du har været medlem af kandu i over et år, og har sikkert en del point
som du kan afsætte til dit spørgsmål.
så hvorfor snylte her.
Føj for en selvoptagethed.