/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
søger en person i udlandet..
Fra : miss_viking2000
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 13-05-04 14:08

er der nogen som kan hjælpe med sider jeg kan gå ind på, for at søge efter en person i italien ????

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 13-05-04 14:11

Ønsker også at søge på en person i Singapore, så er der en som kan hjælpe, vil jeg blive meget glad, og evt. godt berejst her i sommer.....

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 30 point
Dato : 13-05-04 14:16
Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-05-04 14:22

prøv http://info.com/ eventuelt under white pages
næsten den samme http://info.co.uk/ men der plejer at være flere hits her
og den har et felt der hedder pepole finder. den er mest til at finde personer,
i UK og USA men den fandt mig i lille danmark, og der kommer nye valg, efterhånden
som du søger, den kan kost penge, men kun for visse oplysninger.
God hunt.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-05-04 19:30

Er det en nulevende? eller en gammel, afdød slægtning??

Prøv denne:
http://www.rat.de/kuijsten/navigator/
vælg France og du har 12 søgemuligheder.

Men fjern de fleste ved at slette fluebenene, ellers får du for mange svar.
(hvilke du bør fjerne afhænger af alderen på din ukendte franskmand).

hilsen Svend

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 14-05-04 09:32

Du kan prøve på www.familysearch.org hvor du har mulighed for at begrænse søgningen til Italien.

Hilsen
Torben

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-05-04 15:23

Undskyld

naturligvis:
vælg Italy og du har ikke 12 men kun 11 søgemuligheder.

Ellers samme procedure,
Svend

Godkendelse af svar
Fra : miss_viking2000

Dato : 17-05-04 00:21

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 17-05-04 17:28

Er der nogen som har nogen gode ideér til, hvor det lige er jeg skal søge, når det f.eks er gl. bekendte og venner, og ikke familie jeg søger... ( singapore samt italien( sardegna)...........