/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Spørgsmål til Bixen
Fra : Better_Performance
Vist : 379 gange
50 point
Dato : 13-05-04 10:19

Hvordan vil du forklare det?

http://www.kandu.dk/dk/tip/7920

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 13-05-04 10:26

ja det spør jeg osse om ..... man kan da ikke tage røven på andre sådan som du gør bixen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 10:32

Annehvid

Lad os holde en sober tone og give Bixen en reel chance for at komme med en forklaring inden lyncningen begynder

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 13-05-04 10:36

Jeg sendte Bixen en mail med henvisning til hans tips her på "kandu" og 3 minutter efter at jeg havde skrevet
tipset her fik jeg en mail fra ham at jeg bare kunne gentage hvilken telefon det drejer sig om, så vil han sende
koden. Det er jo helt fint for mig, men hvad med alle de andre som prøver, skal de igennem en diskution med ham
pr. mail også før de får den lovede kode gratis?????
Nenita

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-05-04 11:59

Til nenita
Hvis du vil have en gratis kode kan du benytte www.helloo.dk til din Nokia telefon.
Hilsen Dan
P.S. Jeg syntes det er fint du holder ham ansvarlig for hvad hab skriver...
Lad os se hvad han har at sige..
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 13-05-04 13:22

nenita

er fuld af lort jeg skrev at hun kunne få sin nokia låst op gratis og jeg skulle have emei nr. for at kunne gøre det men høre så ik mere der fra. og ang. siemens og sonyericsson skal telefon til min pc for vi kan låse dem op dette er osse gratis så har slutter dette og vi har da fået låst 15 telefoner op i dag GRATIS. mere har jeg ik at sige til dette pis udover at det er GRATIS og der er ik noget med at betale 50 kr eller noget

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 14:00

bixen

Det der med den sobre tone gælder også dig, men det bliver jo spændende at se nenitas svar

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-05-04 14:10

bixen - du får ikke flere kunder af at opføre dig, og tale som en gadedreng. Det billede vi man får af bixen, efter denne gang ordskvalderi er nærmest en autonum klaphat med et grimt sprog, der spammer kandu med reklame han ikke kan leve op til. Samtidig er han ikke kundeminded og virker upålidelig.

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 13-05-04 15:00

STOP

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 13-05-04 15:08

Bixen, som jeg har skrevet tidligere idag ville du lige pludselig godt sende mig en gode gratis, men det ville du altså ikke i første omgang, her er en kopi af din mail til mig:

Dato: Ons, 12. maj 2004 15:10
Fra: Den Lille Bix Byens bedste unlocker <postmaster@denlillebix.dk>
hejsa
vis du lige indbetaler 50 kr på vores konto 1718 - 5904679633 så sender vi
koden til dig pr. mail

Byens Bedste Unlocker
Vestergade 33 D
6230 Rødekro
Tlf: 51 51 43 42
www.denlillebix.dk

Den er da ikke til at misforstå........ eller hvad. At du så bagefter når jeg gør indsigelser vil unlocke gratis er jo en
anden historie.
Nenita

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-05-04 15:38

Hvad er det så lige vi ikke forstår bixen?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 16:03

Hvis i ser på bixens hjemmeside, så viser det sig at man skal være medlem og indbetale 100 kr. for at få sin mobilos unlocked. Det fortæller hans tips intet om.

//bentjuul

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-05-04 16:10

Det fortæller jo alt.......Jeg kan godt se hvorfor bixen ikke gider rode rundt i det. Falsk GRATIS annoncering er vel nærmest som spam. Ikke heldigt bixen.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 13-05-04 16:15

Tsk, tsk, bixen..............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-05-04 16:27

Ok man kvajer sig bixen, men når du følger den op med "fuck dig" og lignende gloser, har man dummet sig meget. Tror ikke du har vundet mange nye kunder idag.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 14-05-04 01:37

Det er nok derfor det hedder den "lille" bix..

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-05-04 01:40

Ha ha helloo, den var god

//bentjuul

Kommentar
Fra : huko

Dato : 28-07-04 19:17

Jeg syndes det er fedt at der findes ærlige mennesker som helloo.dk der gider bruge deres tid på at uplocke mobiltelefoner ærligt, og jeg syndes at plattenslagere som bixen skulle smides ud fra kandu.. Forstår godt han ikk skriver tilbage..

Keep op the good work helloo!!!!