/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Overførelsesark ????
Fra : viskinge
Vist : 2740 gange
100 point
Dato : 13-05-04 09:27

Findes der nogle overførelsesark man kan printe på, og så "gnubbe" det printede over på anden flade,
hvor det så sidder fast.

MVH

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 13-05-04 09:33

Der findes mange forskellige en af dem med det største udvalg er Avery.

Du kan se deres produkter på www.avery.dk

Det kan købes i de fleste computerforretninger, og der medfølger gratis software så du kan få skabelonerne til at passe til det medie du skriver ud på

Jeg ved der findes ark til musemåtter, vinduer, tekstiler, og alt muligt andet

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-05-04 16:08

Avery har det ikke på programet!!!!.

Andre forslag?

MVH

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 13-05-04 16:11

Hvad er det du skal overføre til?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-05-04 16:23

Aluminium.

MVH

Kommentar
Fra : rackbox

Dato : 25-05-04 21:35
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 09:06

Har selv fundet dem i USA.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : viskinge

Dato : 04-01-05 09:13

Tak for svaret Better_Performance.
Har også fundet ud af, hvordan man laver overførselsmærker. Det er den type, hvor man ligger arket i vand, mærket løsner sig fra papiret, og man påføre mærket der hvor man ønsker det.
Kan udskrives med en alm. printer.