/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Soldat Halshugget
Fra : gangster50
Vist : 738 gange
10 point
Dato : 13-05-04 08:46

Hvor kan jeg se den film hvor ham der soldaten bliver halshugget?

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 13-05-04 09:54

det var ingen soldat men, en civil forretningsmand

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 13-05-04 10:29

Jeg håber det er din spøg...... Du vil da vel for f..... ikke frivillig se den film?
Nenita

Accepteret svar
Fra : polpot

Modtaget 10 point
Dato : 13-05-04 11:00

hej g 50
den skulle ligge her
http://www.ogrish.com/index2.php

husk det er krig ikke underholdning.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 13-05-04 13:10

Den er også til at finde på www.armsved.dk

Godkendelse af svar
Fra : gangster50

Dato : 16-05-04 15:30

Tak for svaret polpot. Jeg ville se den fordi jeg ikke har set den endnu, hehe... fordi alle snakker om den...

Kommentar
Fra : FarleHamse

Dato : 10-08-04 18:37

Du er da for syg, gansta50! Du lyder som anden person der ikke fatter vad det er der lige foregår.

Hvad han har sagt: Det var totalt cool da den anden flyver fløj ind i tårnet. Det sagde bare BOOM!

og han er hverken ekstemist eller noget. Har bare misforstået et eller andet.

For helvede da, det er et rigtigt menneske der bliver halshugget. Tag dig dog sammen gansgta.