/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Gratis Unlock af Nokia 6230 ?
Fra : Rustica.dk
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 13-05-04 00:24

Er der en der kan hjælpe mig med at få låst min Nokia 6230 op..
Jeg har været inde og kikke flere steder, men kan ikke finde nogle steder hvor det er gratis..

TAK
R

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 00:28

Her er gratis unlock http://www.kandu.dk/dk/tip/7900

//bentjuul

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-05-04 00:40

se her www.helloo.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-05-04 00:47

openphone_unlock > hvis du ser på det link jeg har lagt så er det helloo's eget tips fra i går om unlock.

//bentjuul

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 13-05-04 01:02

yep det opdagede jeg
lige efter jeg havde skrevet (sorry)

Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 13-05-04 08:01

Jamen det er oz meget fint...
Men hvis i begge kikker på hvad jeg skriver så er det en Nokia 6230.
Og den kan de ikke låse op gratis ???
Så det er ik´ brugbart

R

Accepteret svar
Fra : openphone_unlock

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-04 08:23

koden bliver bergnet ud fra imeinr. og det selskab den er låst til
så du kan prøve at beregne den som det var en 6220
eller send imei nr og selskab den er låst til så sender jeg en kode til dig
(brug kode +7# vist du benytter den fra helloo)du har kun 5 forsøg
så vist det ikke virker skal du ikke bare forsøge alt mulig

Hilsen Bjarne
www.openphone.dk

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 13-05-04 11:53

øh.. lige en lille bemærkning. Jeg mener at en 6230 bruger ASIC 6 og det kan jeg ikke finde nogen calc. program som benytter. Jeg har folk som arbejder på netop den løsning.. Så tålmodighed hvis det skal være den gratis løsning!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 14-05-04 22:33

Hvorfor skulle man låse en 6230 (en fed telefon, har en selv) en telefon til CA3000kr.Hvor selvskabet ikke for tilskud.

Godkendelse af svar
Fra : Rustica.dk

Dato : 24-05-04 01:25

Tak for svaret openphone_unlock.
Jeg har ik´ fået den lukket op endnu, da jeg ik´ skal bruge den til andre numre endnu !

TAK