/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rolling stones
Fra : no80
Vist : 1177 gange
30 point
Dato : 12-05-04 23:50

Har rolling stones lavet et nummer hvor der indgår "do it again just a little bit slower"?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-05-04 00:30

Lyder mere som Proud Mary med Ike and Tina Turner!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 13-05-04 06:22

Jeg mener at en dansk eller svensk popgruppe brugte det omkvæd på en sang fra sidst i 60erne eller først i 70erne.

Valentin

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 30 point
Dato : 13-05-04 09:21

Tænker du på denne her med Jon, Robin, & the In Crowd:

Kiss me (kiss me), I love the way that you kiss me (kiss me, ooo)
There's only one thing wrong with the way you kiss me (kiss me, yeah)
Now your kisses are sweeter than sugar & plenty strong enough
But the bad part is you don't do it slow enough, oh

CHORUS:
Do it again just a little bit slower
I just can't stand it when it's over
Do it again just a little bit slower

Hold me (hold me), I love the way that you hold me (hold me, ooo)
There's only one thing wrong with the way you hold me (hold me, yeah)
Maybe you'd just laugh if I let you know too soon
But the thing about this, you just let go too soon, oh baby

(chorus)

Slower, slower, kiss me just a little bit slower
Tell me that you love me, hold me fast, make it last &...

(chorus)

(repeat the word "slower" & fade)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 15:56

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : no80

Dato : 30-05-04 16:36

nej mit spørgsmål er ikke blevet besvaret dog skal det siges jeg ikke har kunne finde sangen med Jon, Robin, & the In Crowd.

Godkendelse af svar
Fra : no80