/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
speedstream 2601
Fra : rio
Vist : 573 gange
40 point
Dato : 31-05-02 00:30

Jeg har Netexpress via opasia ( tdc )
Jeg bruger en speedstream.
Nu kommer spørgsmålet.

Jeg har har en dyndns webserver, men kan ikke komme i forbindelse med den.
Hvordan opsætter jeg min speedstream, så jeg atter kan bruge min website ?

På forhånd tak for hjælpen.

Venligst

RIO

Kommentar
Fra : Peterpo

Dato : 31-05-02 10:23

Du skulle kunne konfigurere din router via IE. Adressen skulle være 192.168.1.0

Kommentar
Fra : rio

Dato : 31-05-02 16:10

Adressen til routeren er 192.168.1.1
men selv om jeg konfigurere den efter alle kunstens regler, virker det stadig ikke.

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-05-02 22:15

Har du prøvet med localhost ?? hvad siger den ??

Hvilken port kører du webserveren på ?

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 01-06-02 15:13

Og hvad mener du med en dyndns webserver ??

Mig bekendt er dyndns bare en service, sokm tilbydes folk som har dynamisk ip-adresse, de får så tilbudt en URL og har en klient installeret, denne klient sender ens ip-adresse til dyndns, som så sætter dyndsn URL = ens ip-adresse.

De 2 ting har jo intet med hinanden at gøre....

hvis du kan se din webserver på den port du kører på, er der intet galt med denne, så må problemet ligge i opsætningen af din dyndns service...

Hvis du ikke bruger den i nogen tid mister du den adresse du har tilmeldt, kan problemet ligge her ??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 01-06-02 15:43

Hej Rio

Du skal sikkert bestille en fast ip adresse hos tdc, samt bede dem om at de skal pege på din ip adresse før det virker.

her er nogle tips og tricks
http://www.dsl-faq.dk

Kommentar
Fra : rio

Dato : 01-06-02 21:29

zonker

Jeg ved hvad dyndns er .....
du må undskylde den, for dig, dårlige formulering.

vil da godt gentage hvad problemet er.

Jeg kan ikke få kontakt til min hjemmeside, fra andre computere, efter jeg har fået en speedstream 2601.

Godkendelse af svar
Fra : rio

Dato : 16-06-02 00:05

Vil bare lige gøre opmærksom på at problemet er løst.

Det viste sig, at der var en fejl på min speedstream 2601, hvilket jeg havde bedt TDC om at undersøge, og som de ikke fandt i første omgang.

Jeg takker for de svar og den hjælp, som er blevet givet.

Kommentar
Fra : rio

Dato : 16-06-02 00:06

Vil bare lige gøre opmærksom på at problemet er løst.

Det viste sig, at der var en fejl på min speedstream 2601, hvilket jeg havde bedt TDC om at undersøge, og som de ikke fandt i første omgang.

Jeg takker for de svar og den hjælp, som er blevet givet.