/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Badedragt med indbygget korset/flad mave
Fra : kispus
Vist : 1995 gange
40 point
Dato : 12-05-04 22:24

Jeg er en smule overvægtig ( næsten 20 kg for meget). Jeg kunne meget gerne tænke mig
hvis nogen ved hvor man kan få en badedragt hvor specielt maven ser tyndere ud.
Mener jeg har hørt at man kan få den slags, men hvor.....?
Håber af hele mit hjerte nogen ved det.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-05-04 22:56
Accepteret svar
Fra : Hexiadt

Modtaget 40 point
Dato : 15-05-04 19:23

jeg ville meget gerne hjælpe dig men kan ikke, for det ved jeg ikke. Men ville lige ligge en lille hilsen
Knuz hexiadt

Godkendelse af svar
Fra : kispus

Dato : 15-05-04 19:44

Tak for svaret Hexiadt.Det var rigtig sødt af dig. knus