/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvorfor (ikke) 3?
Fra : Selc
Vist : 400 gange
170 point
Dato : 12-05-04 22:18

1. Kan jeg købe en 3-telefon og uden problemer skifte til Telmore, når abonnementet udløber? Evt. unlocke skidtet?

2. Hvorfor skal jeg købe en 3 telefon, når det primære er, at jeg kan synkronisere med kalenderen i Outlook. Og hvilken skal det være? (Du får vel lidt for pengene for tiden?)

3. Hvorfor skal jeg ikke købe en 3 telefon? Og måske i stedet vælge eksempelvis SE Z600 el. T630. (De er vel lidt mindre og mere fikse?)

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 12-05-04 22:21

1. Ja, men du får ikke de samme muligheder for eksempelvis videotelefoni, da det kun er 3 der udbyder disse services

2. Det er der vel heller ingen der siger du SKAL

3. Det er der vel heller ingen der siger du IKKE SKAL

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 23:03

1. Jeg mener at det er ret svært/dyrt at unlocke en 3-mobil - uden dog at være sikker, men det er bare noget jeg har hørt
2. Der er jo mange andre telefoner end 3's som kan synkronisere med outlook (de fleste faktisk) - men hvis du f.eks. vil bruge telefonen til at læse mails 'på farten' så er 3 jo vildt hurtigere.
3. Hvis du vil købe en 3 så skal det være pga en af følgende grunde:
3.1 Er blevet 'forelsket' i en af deres modeller som du bare må ha' (altså telefon-modeller )
3.2 At de faktisk har nogle ret rimelige priser med deres nye Boom abonnement (CBB er dog billigere - vælg hellere dem frem for telmore)
3.3 At du har tænkt dig at anvende en af deres services som kun 3 udbyder

Hvis prisen dog er det vigtigste for dig så ville jeg nok vente lidt tid og købe når selskaberne må binde dig i op til 12mdr, så falder priserne på de nye mobiler til 1kr - og så kan du sikkert få nogle af de nye modeller fra SonyEricsson, tjek f.eks. K700 og S700 på http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&template=ph1&zone=ph

Håber du kunne bruge mit svar

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 13-05-04 15:28

1. ja det kan du sagtens.

2. hvis det er det primære og du ikke vil bruge 3 abonnement synes jeg ikke du skal vælge en 3 mobil

3. fordi dit primære er at have en telefon du kan sync. med outlook kalender. 3 mobilerne er fyldt med 3 menuer som er irriterende at have på skærmen når man alligevel ikk kan bruge dem..

men hvorfor ikke have et 3 abonnement..? priserne kan man ikke klage over og deres portal er virkelig god synes jeg.! plus du får hurtigt net..

Kommentar
Fra : Selc

Dato : 13-05-04 22:31

Oki - men hvilken 3 telefon, skal det så i givet fald være?

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 16-05-04 22:28

altså jeg har en A920 og den virker upåklageligt.! dejlig stor skærm osv. det eneste minus for mig er at man skal skrive med den pind.. og så størrelsen og batteritiden.. men der medfølger 2 stk. batterier.. men den er vidst udgået af markedet så du skal finde en brugt hvis det er..

men det er den eneste jeg har prøvet..

Kommentar
Fra : warx100

Dato : 25-08-04 18:26

3 mobiler sluger MEGET strøm