/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Cz server 200 points men start 1
Fra : dr0zie
Vist : 356 gange
1 point
Dato : 12-05-04 21:02

Hej Boomtown og boomtown members, jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg vil gerne sætte en condtion zero server op,
jeg har en 1 ghz maskine 1 gb ram, den virker fint har win xp på,
det jeg ville hører i første omgang var, behøver man at have en cd-key til
for at have en server kørende med cz? (skulle man i hvert fald ikke med 1.6)

Så ville jeg hører kan man godt få sådan en server til cz at man bare skal
installerer en exe fil og så kører det, eller lign?

Og hvad skal jeg gøre hvis jeg gerne vil have:
Warcraft 3
Chicken mod (hvis det findes "det er hvor alle bliver kyllinger og har 200 liv)
og så selfølig admin mode..
Og servern skal kun spille fun maps...

Ps: For ordentlig svar og det hele gives 200 points.

Kommentar
Fra : TQsen

Dato : 13-05-04 01:06

Jeg er også interesseret....... Glæder mig til at høre om der er nogle venlige væsener der ved det....

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 13-05-04 14:58

vel lige sige du kan ikke lave en warcraft 3 server dert er umulig har prøvet for når du starter kan du ikke lade oooandreææ komme imens spillet køre og du skal oxo oprtette en ny server ver gang du skal spille igen har eikke
prøvet cz ff dfdfs b
D det er ikke min skyld at jeg ikke kan fjerne de der ondsvage bokstqaver det er kandu der ikke virker optimal til opera

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 13-05-04 15:12

Tronddk det kan man godt der kører mange warcraft 3 server i cz sååå

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 13-05-04 17:31

nåre trode i mente spillet warcraft 3