/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
mpeg Film til dvd
Fra : na12
Vist : 353 gange
50 point
Dato : 12-05-04 17:40

Hvad program er godt og nemt til brænding af mpeg-I eller mpeg-II til dvd ?

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 12-05-04 17:49

Hej
du skal bruge nero

Kommentar
Fra : na12

Dato : 12-05-04 17:53

har prøvet men due ikke det er nok en for lille vision hvad vision kan i forslå og hvor finder jeg den

Kommentar
Fra : plb

Dato : 12-05-04 18:07

du kan prøve med nero 6.03... du kan så vidt jeg husker finde en demo til programmet på www.nero.dk

mvh P/lb

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 12-05-04 18:08

Hej
du skal bruge nero express 6

Kommentar
Fra : plb

Dato : 12-05-04 18:10

ikke 6..! der er en fejl der sletter hele din harddisk, derfor prøv med 6.03

Kommentar
Fra : nhje01

Dato : 12-05-04 19:27

Easy CD Creator 5 er et godt program har jeg ladet mig fortælle. Flere jeg kender bruger det flittigt og har endnu ikke haft nogen problemer. Men Nero Express er også et rigtig godt program, som jeg selv benytter (fulgte med brænderen).

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 12-05-04 20:09

jeg bruger Roxio Easy DVD. det rykker!!!!!!
det er total brugervenligt med et fedt layout!!..slår Nero med flere længder.

kombineret med Anydvd brænder du næsten alt DVD!

Kommentar
Fra : na12

Dato : 12-05-04 20:46

jeg kan også om formulere mig jeg vil gerne lave en film fra min ferie så lægger inde på min HD i mpeg format, det vil jeg gerne ligge ud på en dvd med menu , så jeg kan bladere rundt på dvdén og se vad jeg vil.

Kommentar
Fra : na12

Dato : 12-05-04 20:47

jeg kan også om formulere mig jeg vil gerne lave en film fra min ferie så lægger inde på min HD i mpeg format, det vil jeg gerne ligge ud på en dvd med menu , så jeg kan bladere rundt på dvdén og se vad jeg vil.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 12-05-04 20:57

det kan du også med Roxio Easy DVD.
du kan dele filmen op som du vil og lave flere menyer med mange undermenyer osv osv.
du kan selv. sappe rundt som det passer dig.