/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
halshugget amerkaner..?
Fra : jonassr
Vist : 634 gange
50 point
Dato : 12-05-04 16:30

I går blev der talt meget om den hjemme side hvor man kunne se en amerkansk statsborger blive halshugget nogle der kender siden eller ved hvor filmen ligger ?

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 12-05-04 17:10

Helt ærligt.... tænk dig/jer om en ekstra gang inden i sætter jer til at se det...

I forbindelse med osama bin laden var der en masse sjove programmer, spil, powerpoint præsentationer osv.
Jeg havde fået en del på mail, og jeg brugte dc++ (fildelingsprogram) til at finde mere.

Uheldigvis var der 2 videoklip med....
Den første så man 7-10 personer holde en mand mens han fik skåret armen over....råt og brutalt. Denne oplevelse var hård, men jeg gik videre til den anden hvor man så en mand på tæt hold (ca 1 meter) med øjnene imod kameraet få skåret halsen stille og roligt over fra øre til øre

Jeg var "tom" indvendig i et par dage, og timer efter var jeg nærmest i chock.... det var så brutalt og koldt at jeg stadig får det dårligt bare at tænke på det

Tænk jer om inden i ser det !!!!

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 12-05-04 17:14

vil du ikke sende filmen til mig jeg har også msn hvis det er.. Jonasob@hotmail.com og ja jeg ved godt den ikke lige er for børn

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 12-05-04 17:15

Jeg slettede den med det samme...

Jeg mente ikke jeg havde noget at gemme den for

Kommentar
Fra : 1003jeppe

Dato : 12-05-04 17:21

Drop det! det her har intet med hjemmesider at gøre !! 1003jeppe

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 12-05-04 17:24

1003jeppe hvad er det lige du ikke fatter ?

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 17:27

Jeg har faktisk også tænkt mig at se det.
Måske er der nogle der ikke kan klare at se sådanne film, men der er altså nogen der kan.

Mordex

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 17:28

>>konkurrencesvar.dk

Du kunne måske komme med et lille hint om hvor man kan finde det???

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 12-05-04 17:32

vil du ikke sende filmen til mig? anders@cschultz.dk
tak

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-05-04 17:46

Er HELT enig med konkurrencesvar.dk.
Lad være med at se det!!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 17:56

Der er da ingen der kan forbyde andre at se noget de ikke selv ville se..............

Accepteret svar
Fra : Flemming_Dahl

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-04 18:07

Jeg havde det ikke ret godt, efter at have set filmen.

http://www.neukia.nl/movies/onthoofding.wmv

Er enig med "Konkurrencesvar". Man er meget " Tom " indvendig bagefter

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-05-04 18:13

Jeg skal nok holde pølserne væk fra dit link,mærkelig tendens,at ville se en så ulykkelig hændelse,nej tak ikke her.
Manse9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-05-04 18:18

Vorherre bevares!!! Jeg skal godt nok heller ikke se det! Er det fyldt af Peter Lundin wannabees herinde?

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 12-05-04 18:31

Initializing... 80%

Window blocked, click here to continue??????

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 12-05-04 18:33

Pænt var det ikke. Men det var spændene at se.
Nå, nu skal jeg have aftensmad.........

Mordex

Kommentar
Fra : a_h

Dato : 12-05-04 18:38

hvofor kan jej iiik se den ??
Initializing... 80%

Window blocked, click here to continue??????

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 12-05-04 18:41

Tak for svaret Flemming_Dahl.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-05-04 18:48

tag jer sammen!
Du er heldig du ikke kan se den.
Jeg holder mig også langt væk!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 12-05-04 20:36

jeg har set den.. hvis folk har lyst til at se den skal man have lov til det så folk skal sku ikke begynde at blande sig i hvad man vil og ikke vil. På forsiden af EB i dag ser man også et billede så alle folk i dk må ikke se avisen i dag eller ?

Kommentar
Fra : delip

Dato : 13-05-04 18:36

www.mally.net/beheaded.wmv her linket så man kan se det men det er ik ret alvorligt og ik for sjovt

Kommentar
Fra : delip

Dato : 13-05-04 18:37

uppps det er alvorligt