/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjælp med dyse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~
Fra : Duckieboy
Vist : 1537 gange
200 point
Dato : 30-05-02 21:25

Hejsa!

Hvilken størrelse dyse kører en Honda Melody normalt med????????????
Jeg skal vide det idet jeg skal have en der er ca 10-15% større idet der kommer en større cylinder på!..bare så den bliver lidt sjovere at køre på......og jeg tror det hjælper at få en 46 mm cylinder+topstykke på..og så skal den jo også omdysses.

Jeg håber der er nogen derude der kan hjælpe mig.....

Please

Tak!

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 210 point
Dato : 30-05-02 22:05

Hej

Her kan du læse det du søger:
http://hjem.get2net.dk/ktrs/knall/knall-data/knallertdata.htm

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Duckieboy

Dato : 30-05-02 22:52

hey parkenss:

tak for det......så kan jeg komme i gang....

så mangler jeg bare at finde ud af hvor jeg kan skaffe dyser og andre reservedel til en melody henne...thansen har nogle men ikke dyser.....

ved du det???

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 30-05-02 22:53

og der står at melodyen er 4-taktet????????????????????????

er det rigtig???...det mener jeg da ikke....

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 30-05-02 22:55

og med gear?????????????????????????????

jeg ved ikke rigtig om de overhovedet er en melody de skriver om dem der har lavet det...

men nu har du fået pointene nemt.....så gider du at hjælpe lidt endnu ville det være perfekt.........

tak!

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 30-05-02 22:55

og rpøv at se hvad de skriver på dækstørelsen....

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 30-05-02 23:22

Hej.

Ang. reservedele,--så prøv : http://www.protuna.dk/

Hvad hedder din Melody ??????????????+

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 31-05-02 23:11

Til parkenss: der er IKKE nogle ting til Melody på protuna........Ingen kan finde det...det findes ikke..

Min melody hedder

Honda Melody nt50..og nogle gange hedder den også Honda Melody mini nt50..............og uden for europe hedder den Honda Spree...............

jeg ville blive glad hvis du gad at hjælpe med at finde tun...eller i det mindste finde ud af hvad jeg skal gøre med karburator, for den skal enten omdysses(som bliver svært)...eller udskiftes(hvis der kan findes en større der passer..)

Tak!