/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Jog Speedometer
Fra : steno
Vist : 1637 gange
30 point
Dato : 11-05-04 23:10

Hej jeg kan ikke finde de der Speedometer plader til JOG jeg ved man før kun få dem hos scooter-eksperten.dk men nu hvor den er lukket hvor kan jeg ellers få fat i dem henne ??? eller er der evt. en der ku ha dem liggende ? håber der nogen der ved hvordan jeg ka få fat i dem

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-05-04 23:21

Hmm... Jeg mener www.speedo-control.dk plejer at sælge dem, og udbyde nogle gratis... MEn deres side er vist også nede....! Det var da irriterende...

Kommentar
Fra : jbi210590

Dato : 12-05-04 07:17

hej jeg ved ikke men du kan prøve og se ind på www.thansen.dk

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 12-05-04 13:22
Accepteret svar
Fra : nactjo

Modtaget 30 point
Dato : 22-05-04 23:47

1. Scooter-eksperten er lukket, men troede at scooter-gården ville sposorer dem og de ville åbne igen?
2. Speedo-control er lukket, gac sjv underskud, men hvem gider også betale 150 kr for en speedoplade?
3. Hvorfor skulle man kunne få dem inden fra thansen, hvis ik du ved det(dvs lav et direkte link) er der ingen grund til at skrive noget!!
4. Det var IKKE det han spurgte om!!

Men har da nogle liggende... Har også et jeg selv har lavet der går til 110 du kan se det her: http://www.asminderod.dk/jog/speedo.JPG Men lav dit eget! Derfor jeg har skrevet hvor det er udlånt fra Har selv brugt en del tid på at lave det!!!

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 14-01-06 16:01

Tak for svaret nactjo.