/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvor sælger man defekt mobil?
Fra : hojriiskim
Vist : 1948 gange
50 point
Dato : 11-05-04 21:27

er der nogen der ved hvor man kan sælge sin defekte mobil?
har haft den på dba og lignende men kan ikke komme af med den...
har hørt t nogle firmaer køber defekte mobiler.. nogen der kender nogle???

Kommentar
Fra : Naturterapi.dk

Dato : 11-05-04 21:29

Uden tvivl på www.qxl.dk

Jeg har selv solgt op til flere defekte, og der er masser af dem derinde. Tjek det selv.

Accepteret svar
Fra : SonjaAS

Modtaget 60 point
Dato : 11-05-04 22:06

Prøv http://www.mobilunlock.dk/catalog/

De sælger i hvert fald brugte og har også en afdeling for reparation

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 11-05-04 22:42

jeg har også lige mistet min mobil.. Den kunne ikke klare mit temperament så den ryger nok også en tur på qxl.dk

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 11-05-04 22:43

vi køber osse telefoner og defekte og vi giver top pris

byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 11-05-04 22:45

hvad er top pris? Jeg er nemlig også interesseret. Ellers vil der smarte være at gi' dig et qxl-link ;)

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 11-05-04 22:56

det er anden på hvad det er for en telefon og hvad der er i vejen med den

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 12-05-04 01:19

Genbrugspladsen i container mærket "Elektronik affald"
/PG

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-05-04 01:56

guild> Spild hvis der er dele i den som man kan genbruge til noget fornuftigt.. Private må jo ikke længere stjæle affald.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 04-06-04 11:54

Tak for svarene...