/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjemmeside program
Fra : The_Evil_Bong
Vist : 450 gange
60 point
Dato : 11-05-04 20:14

Hej alle sammen !

Jeg søger et hjemmeside program !
Kender mange, meeeeen det skal være et der er speciel godt til at lave fedt design !

Hvis der er en der kan finde sådan et til mig så vil ejg blive meget glad :D

Hilsen Simon

Hygge !

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 11-05-04 20:18

Hejm kan du ikke bruge frontpage, det kan en masse specielle ting?

John

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-05-04 20:27

Det optimale (synes jeg) Er Macromedia Dreamweaver

Eller skal det være gratis??

Kommentar
Fra : John_J

Dato : 11-05-04 20:29

Prøv og se om du kan finde noget dukan bruge op denne side: http://katz.ws

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-05-04 20:35

NOTEPAD.EXE og en go' portion fantasi, søvnløse nætter, Coka-Cola, lakridskonfekt og knofedt !!!

..ellers sug noget kode fra generatorerne uden at røre en finger her : http://www.htmlbasix.com/index.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 11-05-04 20:55

Stones webwrigther Se på www.stones.dk Programmet er gratis

Kommentar
Fra : PhiLcon

Dato : 23-05-04 18:22

Hva med standard programmet Microsoft Frontpage - Det er nemt og meget enkelt at lave en Hjemmeside i
Hvis du vil lave en hjemmeside på en lidt svære måde så skulle du prøve Yahoo Sitebuilder som du kan hente på www.geocities.com - Som også er et godt sted at uploade din side på.

Kommentar
Fra : The_Script

Dato : 27-05-04 08:57

Jeg bruger "Stones Webrighter" ...

Vil ikke anbefalde "Front Page" da det indsætter en masse extra koder...
Det er lidt fucked up :S ....

StoneS er meget nemmere for begynder da du faktisk ikke selv behøver at sidde og skrive alle koder selv..
Den er også nem at bruger til .CSS

Den indsætter selv koderne og du skal bare vælge om det skal være left, center, right !...

F.eks - Du er ved at lave et .CSS og du gerne vil have en text <p>text</p> til at være blå og være i midten..

så skriver du bare

p {
text-align:Center; <-Det du behøver ik engang at skrive de koder for det vælger du bare også indsætter den det selv
color: blue; <-
}

/ScripT

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-05-04 15:56

Sidebemærkning :

The_Script -> Nåeh... såeh... Stone's fucker ikke noget op ? .....siden hvornår ?

Notesblok, Notepad = notepad.exe ...eller fra min egen beskedne hånd i tidernes morgen ... en fil editor i DOS fra min hjemmeside øverst : http://home20.inet.tele.dk/friheden/dos_dk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 369874123

Dato : 01-06-04 14:53

notesblok måske? det kan det hele