/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
rmx og smx
Fra : 1133
Vist : 663 gange
100 point
Dato : 11-05-04 19:37

hej
nogen der ved hvad forskellen er på em rmx og en smx
jonas

Kommentar
Fra : Frederik_Gren

Dato : 11-05-04 21:07

I hvilken forbindelse?..
Frederik

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 11-05-04 21:38

hej
vi er i knallert cross spgs.
ellers er det ok og svare hvad en smx er

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 100 point
Dato : 11-05-04 22:38

Forskellen er at SMX er lavet til at kører på vejen, og RMX er lavet til at køre offroad! De fleste vælger dog RMX da den køre ganske udemærket på vej også, men SMX'en har anderledes dæk der ikke er nær så grove så den er bedre på vejen... Ellers er der kun lidt forskel på farver og klistermærker! Så køb den efter hvad du skal bruge den til!

Hvis du vil vide mere, så skriv endeligt

Godkendelse af svar
Fra : 1133

Dato : 17-05-04 11:23

Tak for svaret Jon.

Kommentar
Fra : mester12

Dato : 21-06-04 14:57

Der er gadedæk på en smx = den er til gadekørsel, der er derimod crossdæk på en rmx = den er til offroad. Desuden har de forskellige forskærme og stafferinger.