/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
som at blader i en bog
Fra : fea
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 11-05-04 17:25

Er der nogen som kan fortælle mig, hvordan jeg let for lavet en funktion på min hjemmesider så det svarer til at blader i en bog. Man skal kunne se hver enkelt side blive vendt når man trykker på en pil nederst i vinduet.
Findes der måske en færdig skabelon.
mvh.
fea

Accepteret svar
Fra : snortop

Modtaget 210 point
Dato : 11-05-04 17:30

Der findes det der hedder sideovergang hvor man kan lave at der sker nogle effekter nå du gå fra siden. Kommer over på siden osv.

Du findet det under.
Formater -> Siderovergang

Måske den med "vift mod højre!"

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 11-05-04 17:31

nej nok mere den til venstre

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-05-04 17:47

HUSK! Hvis du begynder på speciel effekterne i Frontpage, at din udbyder skal understøtte Frontpage
Søren

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-05-04 21:03

www.aliciakeys.com kan du måske få lidt inspiration...

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 13-05-04 17:32

prøv evt. www.dejligbjerg.dk

Ellers kig i webkomponenter ( eller sådan noget ) og så hyperlinkspanel

Godkendelse af svar
Fra : fea

Dato : 20-05-04 09:58

Tak for svaret snortop.
Undskyld jeg har været så længe om at svare. Snortop rammer bedst mit problem med en løsning.
mvh.fea