/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
behandling mod sukkertrang
Fra : jabco9240
Vist : 4589 gange
100 point
Dato : 11-05-04 15:25

Jeg har læst/hørt om (inden for det sidste år) en kvindelig alternativ behandler i Nordjylland - jeg mener det var i Vendsyssel, som via en ny form for alternativ behandling kunne fjerne ens trang til sukker (kage, slik sodavand).

Det var ikke hypnose - og jeg kan desværre ikke huske, hvad det alternative gik ud på - om det var ved berøring, nåle, terapi, healing - eller hvad det altsammen hedder.

ER der nogle der kan hjælpe mig med at finde frem til kvinden på dette relativt tynde grundlag?

Alternativt: har du et forslag til behandling mod sukkertrang?

Kommentar
Fra : babett

Dato : 11-05-04 15:34

Hej!
Der er flere måder du kan behandle din sukkertrang på, du kan bla spise kosttilskud, så som gærtabletter, krom og drikke molkosan.

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 11-05-04 15:37

Hej
Jeg har talt med en klassisk homøopat. Hun mener der er en mulighed, men garanterer ikke noget. Hvor bor du henne?
Torben

Kommentar
Fra : jabco9240

Dato : 11-05-04 15:38

jeg bor i Nordjylland - det vestlige Himmerland

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 11-05-04 15:48

Du kan finde nærmeste under www.homoepati.dk
Torben

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 11-05-04 16:25
Accepteret svar
Fra : ticka

Modtaget 100 point
Dato : 13-05-04 19:18

Sukkertrang opstår især pga uregelmæssighed i sukkerbalancen. Jeg har fået bugt med min egen ustyrlige chokoladetrang efter at have drukket stabiliseret aloe vera juice.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-05-04 14:43

Mange mennesker lider jo af Candida svamp, som giver mange gener og som også giver en meget stor trang til sukker. Hvis dette er tilfældet med dig, vil det hjælpe at gå på Candida-kur. Det er ikke spor sjovt, men vil udsulte svampen og bringe balance i meget andet også. Når man er på Candida-kur, må man ikke (og jeg mener SLET IKKE) indtage:
Sukker, alkohol, gær, svampe, eddike. Desuden bør kød indtages med måde og hvidt brød bør undgås. Man må heller ikke spise/drikke noget, der indeholder den mindste smule gær eller sukker osv.
Det var sikkert ikke denne slags svar, du var ude efter, - men sorry, jeg kender ikke nogen nem vej ud af sukkertrang. GSE (grapefruit seed extract) kapsler er stærkt sammentrækkende og bekæmper Candida og dermed sukkertrang. Det samme gør vistnok æble-eddike kapsler med chrom.

Godkendelse af svar
Fra : jabco9240

Dato : 25-05-04 15:49

Tak for svaret ticka.

Kommentar
Fra : gibber

Dato : 14-06-04 21:27

Jeg gør tit det at jeg blande en masse frosne frugter (jordbær,bananstykker,hindbær,honning meloner mv.) i en skål. I denne hælder jeg bagefter en eller anden slags juice i hvorefter dette blændtes til iskold flydende smothie ... Sund efterret ikke ?