/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu
Fra : droslerne
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 11-05-04 13:43

Hvad er der galt med kandu????, det meget længe om at komme ind, jeg har intet problem med nogen andre sider.
Hilsen Robert

Accepteret svar
Fra : Cornell24

Modtaget 60 point
Dato : 11-05-04 13:49

Ja, det problem har vi vist alle samme... Tror deres server bliver lidt overbelastet engang imellem, og så tager det virkelig lang tid for at få siderne frem.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-05-04 13:53

Alle kandu'er venter med spænding på den lovede renovering af sitet (skulle vist have været lavet ved årsskiftet, eller deromkring).

Periodevis er system uhyrlig sløvt og kaster folk af mv. Det må du leve med (indtil videre).

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 11-05-04 14:04

Det var dejlig det ikke kun er mig tak for svaret, så bliver det nok godt engang.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-05-04 14:10

Måske

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 01-01-06 20:22

Tak for svaret Cornell24.
Gammelt svar
Hilsen Robert