/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Regntid (Singapore-Indonesien)
Fra : judithmichella
Vist : 4763 gange
150 point
Dato : 11-05-04 10:31

Hallo...

Vi rejser til Singapore og videre til Lombok og Bali på lørdag d. 15. maj til 5. juni 2004.
Er der nogen der ved hvornår det er regntid i Indonesien er det i den periode vi skal rejse???

Håber at der er nogen der kan hjælpe...

Mange sommerhilsner fra Michella21

Kommentar
Fra : calista

Dato : 11-05-04 10:52

Søgte lidt på nettet, og kom frem til at regtiden i Indonesien er november, december, januar, februar og marts (Jakarta).

Ellers kig på dette link:
http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/vejr/indonesien_vejr.htm

God rejse (bare det var mig!!)

Cali

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-05-04 11:51

Det ser ud til at i får masser af sol http://home.online.no/~i.oberg/ny_side_2.htm#Singapore

mvh ans

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 11-05-04 12:24

Regntiden er ovre i denne omgang, men der kan sagtens komme en "bløder" i ny & næ.
En "bløder" kan snildt være på en 40-50 mm vand i løbet af et par timer.
Har oplevet det mange gange, og syntes egentligt ikke det så slemt, da temperaturen er høj.
Herhjemme vil det nok grænse til en "naturkatastrofe", men her bliver der jo aldrig rigtigt varmt.

God tur.

MVH

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 11-05-04 20:52

hej!
prøv: rejsefeber.dk
Der er vejrudsigter, valuta o.m.a. Det er en side, som jeg selv bruger meget, og har glæde af.
God tur(er grædefærdig over at det ikke er mig)

Accepteret svar
Fra : pnuen

Modtaget 150 point
Dato : 14-05-04 14:51

Den bedste side til oplysninger om et rejsemål er www.lonelyplanet.com. Jeg har selv været i Indonesien på denne årstid og der var der helt tørt. Faktisk er regntid i Indonesien slet ikke det samme som i mange andre lande i Østen - bygerne er ikke nær så voldsomme. Rigtig god tur.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-04 07:00

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Godkendelse af svar
Fra : judithmichella

Dato : 05-08-04 10:58

Tak for svaret pnuen.