/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
kolde fingre
Fra : pvlar
Vist : 2025 gange
100 point
Dato : 30-05-02 15:26

Jeg lider så forfærdeligt af det man kalder kolde fingre. Er der nogen der har noget erfaring med hensyn til naturmedicin ?

Hilsen pvlar

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-02 16:30

Hej

Dette er godt at anvende:
Ginkgo Biloba (det kinesiske tempeltræs blade), 1 - 2 kapsler el. tabl. før hvert måltid i ca. 3 måneder.
Voksne: 1 kapsel 1 x dgl., ved særlige behov 1 kapsel morgen og aften. Virkningen vil kunne føles gradvist i løbet af få uger.
Indikationer: Naturlægemiddel ved længerevarende hukommelsesbesvær, koncentrationsbesvær og træthed hos ældre mennesker, svimmelhed, øresusen og hovedpine, tendens til kolde arme, kolde ben, kolde hænder, kolde fingre og kolde fødder, samt ved gang-udløste smerter i benene, gangbesvær (Claudicatio intermittens), som følge af dårlig blodforsyning hvor tilgrundliggende sygdom er udelukket af læge.
Midlet giver bedre blodgennemstømning til benene, hvorved smerterne, der giver gangbesvær, afhjælpes.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geriaforce, 10 - 15 dråber 3 x dgl. - Indikationer: Cirkulationsfremmende (blodcirkulation), koncentrations- og hukommelsesbesvær, modvirker øresusen, svimmelhedsamt kolde hænder og fødder. Kan anvendes ved graviditet og amning. Fremstillet af økologiske, friske Gingko Biloba blade, din garanti for et rent præparat i biologisk balance.

Jeg har selv prøvet med Ginkgo Biloba det er yderst effektivt. Du kan købe pillerne i Helsebutikker,--ellers kan du også bestille Online på : http://www.sundhed.dk/servlet/apoteketfrontpage/

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-05-02 16:37

"pvlar" <pvlar.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%HpJ8.29254$4f4.1089547@news000.worldonline.dk...
> Jeg lider så forfærdeligt af det man kalder kolde fingre. Er der
nogen
> der har noget erfaring med hensyn til naturmedicin ?

Hvad er årsagen til dine kolde fingre? kender du den?
>
> Hilsen pvlar

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Kommentar
Fra : pvlar

Dato : 30-05-02 18:11

Hej Jomfruen

Årsag : For dårligt blodomløb. Der kommer ikke blod ud til fingrene

Hilsen pvlar

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-08-02 21:01

"pvlar" skrev d. 30-05-02 14:26 dette indlæg :
> Jeg lider så forfærdeligt af det man kalder kolde fingre. Er der nogen
> der har noget erfaring med hensyn til naturmedicin ?
>
> Hilsen pvlar
> overvej evt en porfyri (gen blod sygdom) se www.porfyrier.dk,
der kan også være tale om en kredsløbssygdom, kosten kan også spille ind
noget mad giver "varme, andet køler".
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : atura

Dato : 05-07-03 06:49

hvad der hjælper på kolde fødder er at sætte dem i varmt vand

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 28-05-08 01:52

Du skal købe sådan et magnetisme-lagen, og bare sove godt med det om natten. Det kurerer det. Har erfaring med det..