/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Soundtrack
Fra : enus
Vist : 418 gange
171 point
Dato : 11-05-04 00:56

Er der nogen der kender et sted på nettet hvor man kan købe suondtracket til filmen: View from the Top? Det skal være et dansk site - man skal kunne betale med Visa Electron.

Har selv prøvet forgæves på saxo.dk og softexchange.dk!

På forhånd TAK for hjælpen!

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 181 point
Dato : 11-05-04 01:54

Efter en hurtig søgning på nettet så kan jeg ikke se at det umiddelbart er muligt, men prøv eventuelt fona, merlin eller lign. Ellers kunne du jo se om ikke dine forældre ville lægge ud med et almindeligt visa og købe det på http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00007KWHH/102-1129345-7366505?v=glance

Kommentar
Fra : makholm

Dato : 11-05-04 04:05

hejsa

du kan både købe filmen og soundtrack på www.cdon.com

mvh Makholm

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 11-05-04 06:41

Hejsa
Så er der lidt lokalpatriotisk her
Du kan med garanti få den igennem www.rillen.dk
Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : enus

Dato : 13-10-04 22:53

Tak for svaret boegvad.