/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Blankt operatør logo til sl55
Fra : chinabox
Vist : 344 gange
30 point
Dato : 10-05-04 21:57

Hvordan fjerner jeg mit operatør logo på min siemens sl55? Lige nu står der jo (desværre) Telia(snart telmore), men det ødelægger billedet..... Så nogen som ved hvordan man fjerner det eller kan give mit et link hvor jeg kan downloade et blankt logo?
Har selv prøvet nogle sider men kan ikke findet det rigtige!

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 11-05-04 03:23

Prøv www.xgryde.dk/wap.wml el. wap.fluii.dk

Kommentar
Fra : chinabox

Dato : 11-05-04 08:58

Der er ikke noget blankt logo..... eller kan ikke finde det!

Kommentar
Fra : stigge

Dato : 21-06-04 10:14

Du kan indsætte en blank gif-fil - dvs. hvis du f.eks. har Photoshop så opretter du et nyt billede i det format som din mobils skærm har, og opretter filen som transparent. Herefter gemmer du billedet som en gif-fil, og bruger filen som logo ! Du vil se operatørlogoet i ét sekund når du tænder mobilen, men lige så snart mobilen er færdig med at konfigurere opsætningen, så forsvinder logoet - og du har en ren skærm hvor du kan se det hele af dit baggrundsbillede. Læg evt. din emailadresse, og så kan jeg sende dig filen. Jeg bruger den selv på min S55 - og der er mit operatørlogo væk !!!