/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
3330/li-on batteri ??
Fra : larshans
Vist : 330 gange
100 point
Dato : 10-05-04 21:41

MIn Nokia 3330 vil ikke oplade li-on batterier mere. Begynder at lade i et halvt sekundt, siger biiip og skriver OPLADER IKKE. vil godt oplade Ni-mh batterier. nogle forslag???

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 11-05-04 00:18

Det er ikke så svært,så brug kun ni-mh batterier.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-04 00:49

Hvis du tidligere har kunne oplade dit li-on batteri, ja, så er der kun to muligheder.
1. laderen er i stykker.
2. li-on batteriet er defekt.

//bentjuul

Kommentar
Fra : larshans

Dato : 11-05-04 09:30

Jeg har prøvet flere ladere, de kan heller få telefonen til at lade li-on batterier. Det er 2 stk li-on batterier. og sætter jeg dem i en anden tlf virker de godt nok. Jeg prøvede godtnok nogle koder, nedsat effekt o.s.v, men den skulle være nulstillet igen..........

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-05-04 09:43

Jeg bruger selv li-on batteri i min 3330 uden problemer. Men spørgsmålet er om det er telefonen det er galt med. For som du selv skriver, at batterierne virker i den anden telefon.

//bentjuul