/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
kopier diskette
Fra : ravnen
Vist : 450 gange
40 point
Dato : 28-05-01 10:45

når jeg højre klikker på a-drev så er kopier diskette væk hvorfor det

Kommentar
Fra : jdjespersen

Dato : 28-05-01 20:17

Hvis du har installeret Norton Utilities, kan det anbefales at du fjerner dem igen.
Jeg har været ude for at de fjernede "kopier diskette".

Kig i registry under:
HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shellex\ContextMenuHandlers\{59099400-57FF-11CE-BD94-0020AF85B590}

Sørg for at der ikke står noget i "Standard" nøglen.

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 40 point
Dato : 28-05-01 20:18

Hvis du har installeret Norton Utilities, kan det anbefales at du fjerner dem igen.
Jeg har været ude for at de fjernede "kopier diskette".

Kig i registry under:
HKEY_CLASSES_ROOT\Drive\shellex\ContextMenuHandlers\{59099400-57FF-11CE-BD94-0020AF85B590}

Sørg for at der ikke står noget i "Standard" nøglen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-01 20:50

Der skal en diskette i først!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : ravnen

Dato : 28-05-01 22:06

det virker bare men jeg har ikke haft noget NORTON på min puter, men jeg skrev hele den lange smøre ind i reg*basen og det var så det tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-05-01 21:37

Torben S. Nielsen skrev:

>Der skal en diskette i først!

Nej.

--
Bertel
Fejl med (manglende/ekstra) tomme linjer skyldes serverproblemer.
http://lundhansen.dk/bertel/   FIDUSO: http://fiduso.dk/

Kommentar
Fra : alain

Dato : 29-05-01 08:02

hvad den lange smør som Ravnen skriver om og hvor skal den skrives ?
hvad er Standard nøglen ? og er der noget der skal slettes ?
Jeg har ikke Norton Utilities i min computer.

Kommentar
Fra : ravnen

Dato : 29-05-01 08:38

kør regedit
og skriv det som står i svaret fra jdjespersen det er ikke så svært

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-05-01 07:54

Du har ret. Det gælder ikke generelt.

Kommentar
Fra : alain

Dato : 18-06-01 08:22

svar til ravnen

når jeg kører regedit - hvor skal så skrive det som står i svaret fra jdjespersen hen ? hvis jeg går helt ned til ContextMenuHandlers og tilføjer en ny directory så kan jeg ikke få slettet "Standard" og jeg får i hvert fald ikke "kopier diskette" i min
kontekstmenu - og hvis jeg nu skulle få den tilbage... vil den være på dansk ?