/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Hvor finder jeg prelop?
Fra : diana82
Vist : 3239 gange
170 point
Dato : 10-05-04 20:52

nu har jeg ledt højt og lavt på nettet og i mine lokale matas og apoteker. Tilsyneladende er prelop udgået fra deres lager og der kommer ikke mere hjem og jeg vil så gerne have mig noget af den prelop spray, i ved den store røde sprayflaske med den hvide loppe på?

Har prøvet absolut d men det er alt for besværligt synes jeg, nemmere med prelop sprayen.

Så links til online shopper vil blive værdsat...

Mvh

Diana

Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 10-05-04 21:37

Hej Diana !

Jeg tror desværre ikke prelop kan fås mere. Men kender du det produkt der hedder Frontline Vet Spray.
Det sprayes direkte på pelsen. Det forebygger og behandler mod lopper og flåter.

Jeg har en online butik, der bla. sælger loppemidler til hund og kat, og hvis du er interesseret, vil jeg seriøst prøve at finde ud af om produktet stadig findes.

Karin

Kommentar
Fra : diana82

Dato : 10-05-04 22:14

Jeg er helt klart interesseret i at købe prelop. Jeg bruger frontline til selve katten men det er til beboelsen jeg mangler. Har du et link evt.?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-05-04 09:42
Kommentar
Fra : k.j.k

Dato : 11-05-04 13:10

Hej Diana !

Jeg har sendt en forespørgsel til Medicinalfirmaet, for at høre om produktet stadig er i handelen, jeg svarer dig så hurtigt, når jeg ved noget mere.

Karin

Kommentar
Fra : diana82

Dato : 11-05-04 16:46

Teil: De sælger ikke over nettet og bor i Jylland, jeg bor på sjælland.

Karin; kender en del der bruger midlet som gerne ville købe mere så det ville nok gå rent økonomisk. Jeg glæder mig til at høre svaret.

Accepteret svar
Fra : k.j.k

Modtaget 170 point
Dato : 14-05-04 15:36

Hej Diana !

Nu har jeg fået svar. Pre Lop udgår fra d. 30/7 2004, Så hvis du er glad for produktet, må du se om du kan "hamstre" lidt rundt omkring. Hos de firmaer jeg handler med, har ingen af dem produktet hjemme.

Grundet til at produktet udgår, er at alle de nye loppemidler også slår æg og larver ihjel, og dermed stopper formeringen. Derfor er det ikke længere nødvendigt at spraye omgivelserne.

Du kan finde adressen til min onlineshop, under min profil.

Karin

Godkendelse af svar
Fra : diana82

Dato : 29-11-04 12:55

Tak for svaret k.j.k.