/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
styrketræningsmaskiner
Fra : ivanovic1
Vist : 2734 gange
50 point
Dato : 30-05-02 13:06

Hej er der nogle der kender en hjemmeside eller noget andet, hvor der er beskrevet, hvordan man selv kan lave nogle styrketræningsmaskiner

Hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-05-02 14:51

"ivanovic1" <ivanovic1.news@kandu.dk> wrote in message
news:ZDnJ8.29213$4f4.1086691@news000.worldonline.dk...
> Hej er der nogle der kender en hjemmeside eller noget andet, hvor der er
> beskrevet, hvordan man selv kan lave nogle styrketræningsmaskiner

Nej, men på www.motiononline.dk kan du finde komplette træningsprogrammer
med håndvægte, hvis det var for at komme igang med noget styrketræning for
små penge.

- Klaus

Kommentar
Fra : Picasso

Dato : 30-05-02 17:41

Hejsa,
tænker du på om der er et alternativ til at gå ud at investere i maskiner til hjemmebrug?
I så fald kan det være at du skal se efter sites hvor der står noget om aerobic eller yoga... ved sådanne kurser lærer man at bruge alternative ting til når man udøver det derhjemme... man kan jo sagtens lave øvelser som er næsten lige så gode som når man arbejder med maskiner.

MFG. Picasso

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 31-05-02 11:12

Jeg har et kælderrum som jeg godt ville lave om til et træningssted, men maskinerne er dyre så jeg tænkte på om der var et sted hvor der var beskrevet hvordan man selv kunne lave maskinerne.

hilsen Ivanovic

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 31-05-02 15:34

> Hej er der nogle der kender en hjemmeside eller noget andet, hvor der er
> beskrevet, hvordan man selv kan lave nogle styrketræningsmaskiner
og med nogle vandrør kan man hurtigt få smedet en stang til at bolte
i loftet så armhævninger er mulige.

mvh

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 16-07-02 11:46

Jeg mener ikke at spørgsmålet er besvaret.

Hilsen Ivan

Kommentar
Fra : pong

Dato : 19-07-02 16:10

Hvis ikke du mener at dit spørgsmål er besvaret bør du helt klart afvise zonker.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 22-07-02 00:22

Hej Ivanovic...

Du behøver skam ikke nogen dyre maskiner, jeg vil starte med at råde dig på det kraftigste til at starte med at begynde til svømning, det er den allerbedste form for styrketræning, da du får trænet samtlige muskler i hele kroppen... Men hvis du ikke er til det våde element, kan du tjekke den her side med 100 styrke øvelser...:

http://www.iform.dk/Crosslink.jsp?d=2095

Håber du kan bruge mit svar.... Ellers kan du sende mig en mail med yderligere spørgsmål om Styrketræning eller Svømning...

Med Venlig Hilsen

Jon Langberg Rasmussen

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 27-08-02 22:29

ivanovic1 kan du ikke lige lukke det her indlæg, det har stået stille i flere måneder nu, f.eks. kunne du jo gi mig pointne... :]

Jon

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-09-02 11:57

Det jeg spørger om er om der er nogle der kender en hjemmeside eller noget tilsvarende, hvor der er beskrevet hvordan man bygger sine egne styrketræningsmaskiner.

Kommentar
Fra : tomVed1

Dato : 10-01-03 21:49

Har søgt meget.men kan ikke finde en hjemmeside der opfylder dine krav. Men jeg syntes at hvis du ikke har mange penge til maskiner....så tag og kig i "Gul & Gratis" eller den blå Avis...der kan du helt sikkert finde noget brugt som er i god stand til billige penge. Det har jeg selv haft held med.

Held og lykke

Kommentar
Fra : bambusneger

Dato : 10-03-03 19:21

du kan evt. tage en palle (sådan en af træ) og så klipse eller lime nogle musemåtter på 2 steder....
med den kan du ligge på ryggen og presse den op og ned(læg evt. nogle brændeknuder ovenpå for at få vægt nok)
du kan også kaste et stærkt reb over en gren eller noget andet og så kan du binde en brændeknude i den ene ende og stå og hive i den anden.

kh aske

Accepteret svar
Fra : MVHollegaard

Modtaget 50 point
Dato : 02-09-03 11:01

For det første vil jeg sige at det ikke kan betale sig at lave sine egne maskiner..... Du kan lave bænke og stativer, MEN det er ganske simpelt for dyrt selv at lave træktårne og vægtskiver. Der er ingen hjemmesider der beskriver hvordan du selv laver maskinerne af den simple grund at det kræver en fandens masse specialudstyr, og du skal tænke på at det ikke er mange gram der skal til før det bliver umuligt at træne med hjemmelavede vægte. Hvad vægtstang angår er det håbløst. Mit forslag til dig er at hvis du ikke har så mange penge, så køber frie vægte, med dem kan man lave ALT, og de fylder ikke så meget. Du vil også ha brug for en bænk der kan hæve ryggen og den kan du godt selv lave.. Hvis du vil have vægtstang, kan jeg anbefale www.bmfitness.dk de er relativt billige. Hvis du vil vægttræne seriøst er det der du skal købe dine ting, hvis du bare vil hyggetræne kan du sikkert finde nogle stænger i gul og gratis, men det kan jeg ikke anbefale, det er tit noget bras, og maskinerne man der kan købe er sjældent noget værd. Men igen, det kommer an på hvad du vil. Hvis du vil, kan jeg sende et link med en masse øvelser, deriblandt en masse øvelser med fri vægte. Du kan træne hele kroppen på den måde.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 08-09-03 17:50

Tak for svaret MVHollegaard.