/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express 6 - Indbakke tom efter g~
Fra : Chamira
Vist : 998 gange
100 point
Dato : 10-05-04 18:38

Jeg havde vel ca. 10 emails liggende i min indbakke for ca. 2 timer siden.

Jeg skulle til købmanden og valgte at lukke pc'en ned da himlen udenfor nærmest er kulsort og det har buldret lidt til middag. Da jeg kom tilbage sparkede jeg gang i pc'en igen, åbnede Outlook og der er fuldstændig støvsuget for mails i Indbakken.

De mails jeg havde flyttet til forskellige mapper er der stadig (også slettet og sendt post), det er kun det post jeg havde i indbakken der er væk.

Hvor er det blevet af? Kan jeg finde det igen?

Der vanker flere points til den der kan få mine mails tilbage!

Mvh/Mira c",)

Ps.
Kører XP
Har iflg. Norton ikke virus (Ghostede endvidere i lørdags)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 18:42

Hmm? Ligger de under slettet post?

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 18:52

Hej Tedd

Nope! Ghostede jo i lørdags, så har ikke nået at få så meget ind, at jeg ikke kan overskue det, har flg. liggende i lokale mapper:

Sendt 4 stk.
Slettet 3 stk.
Privat 2 stk.
Arbejde 1 stk.
Vigtigt 2 stk.

Alt hvad der lå i selve indbakken er pist forsvundet!

Mira c",)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 19:00

Har været i webmail og se om de er der.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 19:03

>emesen

Har du været i min webmail og se om de var der?

Nope, de er bare blevet væk... o o 0 (Hvem mon har taget dem?)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 19:08

Ja det må jeg så indrømme men de var der ikke
Har du også set efter i webmail................

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 10-05-04 19:12

Chamira - hvis du kan huske/fik set hvem dine mails var fra, kan du vel bruge søgefunktionen til at lokalisere dem??

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 19:27

> Emesen

Har tjekket webmail... intet

> Lexi

Hvor skulle jeg søge efter dem henne?

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 10-05-04 19:33

Stil dig i "Lokale mapper" og tryk på >søg< - hvis du ved at der var en mail fra f.eks. Christian, skriver du "chris" eller "christian" i feltet >fra< osv.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 19:39

> Lexi

Hvis du læser højere oppe i mailen, kan du se at jeg kun har 12 mails liggende i lokale mapper... så dem tror jeg godt liiiige jeg kan overskue, men har nu søgt efter dine anvisninger alligevel og har ikke fundet de 3 vigtige mails, som er blevet væk for mig.

Mira

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-04 20:26

Nej - jeg kan ikke regne ud hvor de ligger.
men du har nok sat den til at tømme slettet post ved udgang.
Men jeg kan ikke se hvordan de er kommet derover.
hent og send har du nok prøvet.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 20:32

Har du dit visnings panel til under indbakke? Det skal stå til vis alle meddelelser!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 20:32

*suk*

Ja... jeg forstår det ikke, har aldrig haft autotøm sat til, og må virkelig være hårdt ramt af demens-light hvis jeg ikke kan erindre at have flyttet dem. Lukkede bare ned, og så var de væk. Har genstartet pc'en luden resultat. Forstår det simpelthen ikke, og det er lidt noget P** da jeg har "vundet" en auktion på QXL og skulle bruge de oplysninger der stod i mailen... men jeg må prøve at ringe til sælger i morgen og få dem tilsendt igen.

De 2 andre mails er lidt noget hø, da det var noget jeg sendte hjem oppe fra arbejde, for at arbejde med det her i aften... Fik ikke lige detached før jeg lukkede ned... men pyt, så må jeg samle flextid en anden dag.

/mira c",)

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 20:35

> tedd

Har ikke rørt ved nogen indstillinger, og har aldrig oplevet dette før, har haft XP siden det kom på markedet og har brugt den samme ghost de sidste 3 gange... ingen problemos.. forstår det simpelthen bare ikke.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 10-05-04 20:38

Står den til vis alle meddelser i visningspanel? Hvis dit visningspanel ikke er for oven i Indbakke så højreklik i værktøjslinien og sæt flueben i visningspanel!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-05-04 20:38

prøv lige at følge tedd:
vis>aktuelvisning>marker vis alle meddelelser.............

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 20:47

*suk* I får mig til at lyde helt ekstremt dum... selvfølgelig viser den alle meddelelser... har tjekket... de er bare væk!

Har tjekket alt igennem, ville ikke stille dette spørgsmål, hvis jeg ikke var på helt bar bund, som jeg er nu...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 20:53

Det var ikke min mening at få dig til at lyde dum! Synes nu heller ikke du lyder sådan

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 20:55

Det er ikke for at nedgøre dig med disse idéer, men nogle gange "koger" det lidt,
hvis noget driller - derfor disse kommentarer.
Jeg har selv været der et par gange.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 21:06

OK... man bliver bare tit taget for at være en smådum blondine når man har probs med PC'en.

Jeg må vidst hellere er kende, at jeg ikke finder fejlen, og tildele begge de herrer 100 point... Tedd får disse og så smider jeg 100 til Emesen/Eyvind i en ny... så må du selv finde ud af hvem af dine personligheder der skal have dem *s*

Tak for gode ideer anyways

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 21:07

Prøv lige dette:
filer>importer>meddelelser>marker din outlook express>næste>importer post fra lagringsmappe>ok
Bare et forsøg
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : Chamira

Dato : 10-05-04 21:07

Hmmm... 3 stjerner... jeg er sq vidst for god af mig... men der var da gang i de små grå *s*

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-05-04 21:12

Altså hvis det skal være - du vælger selv.