/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kombinere mange worddoukmenter!!!
Fra : lufthoved
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 10-05-04 18:38

Kære Folkens!

Jeg har en stor mængde worddokumenter (> 500), som jeg gerne vil have samlet i en fil. Egentlig kunne jeg bare starte fra en ende af og kopier, sæt ind, kopier, sæt ind... Men det er der jo ikke nogen der gider i virkeligheden

Derfor ville jeg høre om der var nogen der havde en smart (automatiseret) måde at gøre det på.

Mange hilsner
og på forhånd tak.

Lufthoved

Kommentar
Fra : Bo_H_Moeller

Dato : 12-05-04 13:18

Hmmmm jeg ville personligt samle dem i en zip fil (www.winzip.com) så er de komprimeret og lette at "transportere" mellem andre pc'er med mere - eller skal de partout være i en word fil?

Håber at kunne hjælpe

Kommentar
Fra : Bo_H_Moeller

Dato : 12-05-04 13:22

... eller oprette en "Rejsetaske" - højreklik i en folder og vælge "rejsetaske". Her kan du så droppe dine dokumenter og ved at højreklikke på rejsetasken kan du derved synkronisere disse filer.. er det det du ønsker ?

Kommentar
Fra : lufthoved

Dato : 12-05-04 15:18

nope, skal være et dokument

Accepteret svar
Fra : Bo_H_Moeller

Modtaget 100 point
Dato : 12-05-04 15:30

hmmm ok så er der kun en mulighed (tror jeg)

1) Lav en folder med alle de doks du ønsker at indsætte
2) start word - gå i menuen "Indsæt", vælg "Fil" og tryk enter hvorefter du navigerer til folder fra pkt.1
3) marker alle doks med at enkelt trykke på et dokument i listen og trykke CTRL+A for at vælge alt
4) tryk derefter på knappen "Indsæt" og word "knurrer" nu der ud af og indsætter alle dokumenter

Håber det hjælp

Godkendelse af svar
Fra : lufthoved