/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony ericsson T610
Fra : barneyboy
Vist : 503 gange
50 point
Dato : 10-05-04 18:35

Har en sony ericsson T610, men jeg har glemt koden til min "kode husker" kan man bryde den eller komme der ind på en eller anden måde?

Tak
-Barneyboy

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 10-05-04 19:54

Nej, det er ligesom meningen med at der er kode på - nemlig at den skal beskytte dine data.

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 11-05-04 23:29

Jo,den skal barer nulstilles.

Kommentar
Fra : boegvad

Dato : 12-05-04 11:35

Men så forsvinder dataene jo også!!! og dermed 'bryder' man heller ikke koden

Kommentar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 16:03

Dataene er ikke vildt vigtige...bare det at kunne bruge den igen, ville være lækkert...hvordan nulstilles den?

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 50 point
Dato : 12-05-04 16:09

Så skal du bare gå ind i "opsætning" (skruenøgleikon) og vælge den sidste menu "nulstil alt".
Du kan jo evt. prøve at starte med "nulstil indstill." for så slettes alle dine personlige ting på telefonen ikke, men hvis du stadig ikke kan bruge kode-funktionen så bliver du nødt til at trykke "nulstil alt"

Godkendelse af svar
Fra : barneyboy

Dato : 12-05-04 16:21

Tak for svaret boegvad.

Takker for oplysningen..

-Barneyboy