/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
forhandlere
Fra : nox4220
Vist : 491 gange
20 point
Dato : 30-05-02 10:06

hej..
Kan man bare gå ned til sin forhandler og sige man skal have den til at køre stærkere??
Håber i kan svare på dette!!

M.V.H Rasmus.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-05-02 09:32

Enhver i dette land kan gå ind i hvilken somhelst forretning og sige at den
skal køre stærkere,

det skulle være let nok,,

hihi

"nox4220" <nox4220.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:%%kJ8.29162$4f4.1083032@news000.worldonline.dk...
> hej..
> Kan man bare gå ned til sin forhandler og sige man skal have den til at
> køre stærkere??
> Håber i kan svare på dette!!
>
> M.V.H Rasmus.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-05-02 09:51

hehe! de fleste gør det...men der er også nogle der ikke "må"!!!

"Bluesman" <absolute@norespect.com> skrev i en meddelelse
news:3cf5e373$0$239$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Enhver i dette land kan gå ind i hvilken somhelst forretning og sige at
den
> skal køre stærkere,
>
> det skulle være let nok,,
>
> hihi
>
> "nox4220" <nox4220.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:%%kJ8.29162$4f4.1083032@news000.worldonline.dk...
> > hej..
> > Kan man bare gå ned til sin forhandler og sige man skal have den til at
> > køre stærkere??
> > Håber i kan svare på dette!!
> >
> > M.V.H Rasmus.
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>

Kommentar
Fra : Z

Dato : 30-05-02 12:39

Du skal jo nok ikke gøre det med alt for store armbevægelser, hvis du forstår hvad jeg mener... for du kan jo risikere at de melder det og du i sidste ende står med en bøde i hånde... men du kan jo spørge dem ad helt konkret hvad der kan gøres og så kan de jo nok sige om det er noget de kan gøre for dig eller om det er noget du selv må ligge og rode med... men jo der er henholdsvis mange forhandlere der gør det for en lille sjat penge oveni.

Accepteret svar
Fra : dr_mand

Modtaget 20 point
Dato : 30-05-02 21:16

Du kan evt. gå ned og uden din scooter, og spørger din scooter forhandler om han vil få din scooter til at køre stærker, så er det enten et ja eller nej, men hvis du får et nej kan der ikke ske mere ved det vel?!

Håber du klare det