/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ericsson T65: gode/dårlige erfaringer me~
Fra : BerndJ
Vist : 438 gange
120 point
Dato : 10-05-04 11:57

NETget.dk tilbyder for tiden Ericsson T65 til 732 kr (uden abonnement) - er der nogen som kan fortælle godt el. skidt om denne telefon?? Gode / dårlige erfaringer???

Er der nogen som har handlet med NETget.dk?? Er de okay?? Handel via internet og betale forud ved Dankort??

På forhånd tAK for hjælpen!!

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 130 point
Dato : 10-05-04 12:02

Hej Bern..

Læs en masse meninger til T65'eren her: http://www.reviewcentre.com/reviews1082.html
Jeg har aldrig hørt noget dårligt om NETget, de er en ret stor forretning, som derfor sikkert har orden på tingene..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 10-05-04 21:33

Hej Niels

TAK for dit svar!! Mon ikke du har fortjent pointene?!?

http://www.reviewcentre.com/reviews1082.html synes at være ganske udmærket som hjælp til at finde ud af hvilke erfaringer andre bruger har gjort med div. mobtel..

Er der nogen som ved om der findes en dansk "pendant" (et dansk-sproget site om samme emne)??

MVH - BerndJ

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 11-05-04 00:26

Det er en gammel mobil,og der kan værer problemer med simkort-holder nor den bliver slidt.

P.S også er den måske lidt for dyr

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 11-05-04 11:49

Tak for svaret NielsPT.