/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
asta basta bum
Fra : kallika
Vist : 1479 gange
500 point
Dato : 10-05-04 10:47

kan nogen huske børneserien asta basta bum.Jeg leder efter titlen på det klassiske stykke musik der bliver spillet i serien.Håber nogen kan hjælpe mig.Stykket er også blevet spillet i (Livet er fedt).Så hvidt jeg ved er det ikke Sibelius.På forhånd tak.

Kommentar
Fra : kallika

Dato : 12-05-04 07:29

Er der virkelig ingen der har set børneserien"Asta Basta Bum"Den blev vist i midten af 80erne,tror jeg nok.Tidspunkt kl 18.00.Melodien bliver enten spillet på klaver eller guitar.Blev også spillet i tv2`s program"Livet er fedt".

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 12-05-04 11:52

Du kan få svar på dit spørgsmål på denne side:

http://www.tv-afdelingen.dk/tvsvar.php?id=sporgsmaal

ps. "Asta Basta Bum", er den ikke fra starten af halvfemserne?

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 19-05-04 09:56

Har du skrevet til tv-afdelingen???

Kommentar
Fra : kallika

Dato : 19-05-04 20:07

hej Seppe .
Det gjorde jeg den 12/5,men har ikke fået nogen svar fra dem.Ee stadig på bar bund,og leder ihærdigt efter det klassiske stykke fra "Asta,Basta,Bum".Please anybody help me.

Kommentar
Fra : kallika

Dato : 19-05-04 20:11

PS.Seneste svar fra " http://www.tv-afdelingen.dk/tvsvar.php?id=sporgsmaal"er dateret den 13/10 2003.Tror du ikke siden er forældet.

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 20-05-04 12:28

Det kan da godt ske, det var jeg ikke klar over!!

Kommentar
Fra : maths

Dato : 20-05-04 17:48

serien må have været fra 90'erne, for jeg kan godt huske at jeg har set den i vores "nye hus" så det må være efter 92... meen desværre erindrer ikke noget om musikken. men hvis de også spillede den i "Livet er fedt" tror du så ikke der er nogen der ved noget om den fra den kant?

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 21-05-04 00:00

serien er fra 1993

Kommentar
Fra : mato02

Dato : 05-06-04 03:47

Hej.

Mit forslag lyder således.
prøv at ring til politikens oplysning : 33144088
eller skriv en mail : oplysning@pol.dk
Fortæl dem om de oplysninger du allerede har og måske kan de hjælpe dig.

serien er af Bodil Nielsen
instruktør: Trille Nielsen.

Politikens oplysning har tidligere hjulpet mig...

det lød lidt som en reklame... nå men held og lykke

Kommentar
Fra : camved

Dato : 27-06-04 14:46

er det den der starter med klaver??? Rolling Stones er det vist nok!!! Men ved ikke hvad sangen hedder!!!

Kommentar
Fra : camved

Dato : 04-07-04 14:14

nå nej det var super karla som der var den der rolling stones sang til... jeg beklager..

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 09-09-04 23:40

kæft hvor er det da irriterende at der ikke er nogle der ved hvad den sang hedder...

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 12-09-04 17:34

Hørte nummeret i en udsendelse i dag på DR1, det blev brugt i et kort program lavet af TV-Båndværkstedet, der besøgte en glaspuster, jeg optog det, men da programmet var slut stod der ikke noget om hvem musikken var af!!!