/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hjælp til valg af GPS'er
Fra : meggi
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 10-05-04 08:48

Er der nogen herinde som kan guide lidt i valg af GPS? vi vil gerne købe en GPS til at bruge når vi kører ud i verden. Eneste krav er at den skal være med kort, gerne med tale.
Vi har en bærbar pc, og har derfor muligheden for at tilkoble noget til den også, hvis det er den bedste løsning.

Det skal lige siges, at jeg har absolut ingen forstand på dette, så uddyb venligst jeres svar så uvidende personer også kan forstå

Selvfølgelig må den gerne være prisbillig, jeg har i weekenden lånt en Garmin StreetPilot 2610, meget meget smart men alt for dyr.

Håber på svar,
mvh Betina

Accepteret svar
Fra : henningborchert

Modtaget 60 point
Dato : 10-05-04 09:13

Hejsa

Jeg vil anbefale dig at anskaffe en sampak bestående af både "mus" og program.

Lige nu kan du for 1395 kr. købe en "talende" pakke incl EU kort. Se dette link http://www.jackdtp.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=2627

Der er et utal af muligheder. Du kan også købe en "mus" seperat og så bruge Autoroute, men så har du ikke talevejledning med.

Endelig kan du købe den vist nok mest udbredte herhjemme som er TOMTOM der incl kort over Danmark og de øvrige vesteuropæiske lande koster ca 1500,-

Skulle du have flere spørgsmål, skal du blot sige til.

mvh
Henning

Godkendelse af svar
Fra : meggi

Dato : 10-06-04 07:50

Tak for svaret henningborchert.
Jeg undersøger stadig, men vil have dit forslag i tankerne.
Mvh
Betina