/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tekster til "Bamses venner"
Fra : BirgerH
Vist : 4047 gange
100 point
Dato : 09-05-04 23:10

Hvor kan jeg finde teksterne til "Bamses venners" sange tilbage fra 1973 og til i dag.
På nettet ? Div forlag ? andet ? (Bibloteket er prøvet og fundet for langsommeligt)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-05-04 01:01
Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-05-04 06:01

Jeg tror, de er lidt vanskelige at finde. Gennem tiderne er blevet spurgt flere gange efter dem, her på kandu.
Jeg har nogle liggende, er der noget bestemt du søger?

MVH

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 10-05-04 19:11

Svar til viskinge: Jeg søger hovedsaglig de mest populære. Skal lave et repatuire på omkring 50 - 60 numre.
Venlig hilsen BirgerH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 29-07-04 06:30

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : BirgerH

Dato : 29-07-04 12:47

Kære natmand og viskinge.
Jeg tillader mig hermed at lukke mit spørgsmål uden at tildele nogen point, da jeg ikke har fået oplyst noget jeg ikke viste i forvejen. Til dig "natmand". Bamses venner er så lukkede om deres ting og copy rights at det ville koste en formue at få noget fra dem.
Til dig "viskinge" jeg viste godt de ville blive besværlig at få i. Det har taget mig en 30ve år med de 20-30 stykker jeg har på lager.
Jeg kan oplyse at jeg kom i tanke om at der i de forskellige Amter findes desiderede Musik bibloteker hvor alle borgere med bopæl i pågældende Amt kan låne kvit og frit og på et sådan fandt jeg det meste af det jeg skulle bruge. Både på CDér og i bogform med tekster noder og det hele. Helt tilbage til starten i 73.
Undskyld ulejligheden
Venlig hilsen BirgerH

Annuller spørgsmålet
Fra : BirgerH

Dato : 08-05-06 00:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
--------------------------------------------------------------------------------
Kære natmand og viskinge.
Jeg tillader mig hermed at lukke mit spørgsmål uden at tildele nogen point, da jeg ikke har fået oplyst noget jeg ikke viste i forvejen. Til dig "natmand". Bamses venner er så lukkede om deres ting og copy rights at det ville koste en formue at få noget fra dem.
Til dig "viskinge" jeg viste godt de ville blive besværlig at få i. Det har taget mig en 30ve år med de 20-30 stykker jeg har på lager.
Jeg kan oplyse at jeg kom i tanke om at der i de forskellige Amter findes desiderede Musik bibloteker hvor alle borgere med bopæl i pågældende Amt kan låne kvit og frit og på et sådan fandt jeg det meste af det jeg skulle bruge. Både på CDér og i bogform med tekster noder og det hele. Helt tilbage til starten i 73.
Undskyld ulejligheden
Venlig hilsen BirgerH