/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Image file
Fra : Lesonal
Vist : 254 gange
50 point
Dato : 09-05-04 22:52

Hej med jer, Er der nogen der ved hvilket af programmer (Nero-Drive image) der er bedst til at lave et "restore" af sin HD.?
Jeg har spurgt om det før, men "klovnen her undertegnet mig selv" har glemt det.

Jeg har læst en masse i Neros brugermanual men forstod ikke ret meget.
Den jeg vil lave skal være ligesom feks Qumpac, således at hvis systemet går ned, skal man bare "putte" en CD eller 2 i, så skulle det fungere igen.

Eller er der andre der har et bedre bud end de to jeg har beskrevet?

På forhånd tak
Med venlig hilsen
Lesonal.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 09-05-04 23:32

det her har intet med emnet at gøre... jeg har en t-shirt med trykket LESONAL. Har altid undret mig over hvad f****** den er... Håber du ka hjælpe

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 09-05-04 23:38

ØØØØh hej, jeg forstår ikke hvad du mener?.

Hej
Lesonal.

Kommentar
Fra : Lesonal

Dato : 09-05-04 23:54

Hej Kaptajnkaper, Jeg kan oplyse dig om at Lesonal er autolak. Opel bruger det til deres biler. Det er Tysk, hvor det lige ligger i Tyskland ved jeg ikke, men hvis du klikker dig ind på Google og søger under Lesonal, så vil du få meget mere at vide.

Håber det kan bruges.

Hej...Lesonal.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 01:48

Nu er det program du nævner ikke særligt anvendelig til restore CD's. Og dog Problemet er at det ikke komprimerer data så vidt jeg ved, så hvis du har en 30 gb partition, bruger den måske 40 cd'er til backuppen! Jeg bruger selv Norton ghost, som kun backer filer op, istedet for hele partitionen størrelse, men må indrømme at jeg ikke har prøvet nero længe, så det kan jo være det er forbedret siden?

Kommentar
Fra : snortop

Dato : 10-05-04 08:29

jeg tror også løsninge ligger i Norton Ghost.. Hvor man laver en image af sin harddisk.
Og derefter lavet en boot cd med en bat fil som åbne et ghost program og pakker det ud igen.

Kommentar
Fra : Martin_c

Dato : 10-05-04 18:09

Ellers hvis du har et netværk så lig det over på en anden maskine eller en vens....

Ellers vil jeg også anbefale ghost

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 12:54

Fik du svar?