/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvordan "kører" KanDu hos dig lige nu?
Fra : Franksp
Vist : 448 gange
2 point
Dato : 09-05-04 22:04

Jeg har lige her pr. 1. maj købt en ny forbindelse til Dansk KabelTV. Jeg har købt en forbindelse der hedder 1024/512. (Kabel-Modem).
Min forbindelse med KanDu - har siden i fredags kørt meget langsomt.
Alle andre forbindelser "kører" hurtigt. Hvordan kører din forbindelse?

Med venlig hilsen
Frank

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 12 point
Dato : 09-05-04 22:07

Meeeeeeeeget laaaaaaaangsooooooomt

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 09-05-04 22:10

Meeeeeeeeget laaaaaaaangsooooooomt

Kommentar
Fra : Lexi

Dato : 09-05-04 22:12

Min er ekstrem langsom - har været det det meste af dagen

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-05-04 22:13

Ad h...... til. Gaaaaaaaaaabbbbbbbbbb

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-05-04 22:16

Ad h...... til. Gaaaaaaaaaabbbbbbbbbb

Man kan nå at rette sit indlæg før der sker noget.

Og endnu mere

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-05-04 22:17

Til Franksp
Her det samme, også fra i fredags,jeg tror det ligger på KanDu,det er sku snart ikke til at ha med at gører

Alt det andet kører fint

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-05-04 22:20

Helt arla vildt laaaaaangsooooooomt. Troede det kun var her i Århus der var problemer, men det er åbenbart ikke tilfældet, med mindre i alle er fra Århus

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 09-05-04 22:25

swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-05-04 22:27

Det ren nolstagi, minder mig om da et modem, var på 9600 baud og man var misundelig på dem med 14.4kbaud.
---
Som at drikke på antabus, skide ubehagligt. så man holder op !

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 09-05-04 22:32

Det er ikke lige lakrids, må man nok sige !

Stefan

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-05-04 22:40

Møg irriterende så man ikke gider værer her
Sune

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-05-04 22:57

Langsomt, det er ikke ordet

Jeg mener det startede onsdag eller torsdag.

mvh
jakjoe

(ikke Århus )

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 09-05-04 23:00

ja har været ved at få spat af det - det tager "100 år og ½ formiddag" bare at komme ind på dette spørgsmål eller opdatere. så nu vil jeg sq gå i seng og så håber jeg "KanDu" bliver NOGET hurtigere imorgen, ellers bliver vi da skøre allesammen.
mvh ahtn.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-05-04 23:01

Ad h til.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-05-04 23:02

Yep, samme her - alt alt aaaalt for langsomt!!
mvh Niels

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 09-05-04 23:07

kandu køre meget langsomt,nogle gange skal man lige gå ud og lave kaffe for ikke , at utålmodighedden skal løbe af med een-lidt dårligt,det har ikke noget med din/vores forbindelseshastighed at gøre.

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 09-05-04 23:10

og til orientering-det tog over et minnut inden den gik igennem

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-05-04 23:15

Lige nu !!!! Næsten perfekt

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : morsoe

Dato : 09-05-04 23:15

kan kun bryde bifaldende sammen........... EXSTREAMLY SLOW.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-05-04 23:21

Så nu virker det igen
Sune

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 09-05-04 23:34

hhhhhhoooooooooooooooosssssssssssssss mmmmmmmiiiiiiiiiiigggggggggggggggg pppppppppppppppppllllllllllllleeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr ddddddddddddeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttt ooooooooooogggggggggggggggsssssssssssssååååååååååååååå aaaaaaaaaaaatttttttttttttttttt gggggggggggååååååååååååååå mmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeegggggggggggeeeeeeeeeeeettttttttttttt llllllllllllllaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnggggggggggggggssssssssssssooooooooooooommmmmmmmmmmmttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 09-05-04 23:36

selv om jeg har 2 Mbit...

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 09-05-04 23:55

4 Mbit her falder næsten i søvn af at vente.

per

Kommentar
Fra : musenfryd

Dato : 09-05-04 23:58

meget, meget langsomt, men det gør det rigtigt tit synes jeg, især om natten.... kandu burde da vide at netnørder er mest aktive om natten?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-05-04 23:59

Virker helt godt nu

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 01:53

Det er ikke kun dit problem Franksp. Lige nu virker det ok hos mig på, men jeg har da skreget nogle ukvemsord

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-05-04 01:55

Ja nu sover i jo nok , men det virker fint nu, og hvis alt er som det plejer, så er kandu langsom fra 3 til ca 5.
Tror at der opdateres.
Natmaden

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-05-04 02:51

Virker stadigvæk godt her

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-05-04 05:41

Flere steder på Ama'r har haft problemer med nettet (ikke kun kandu.dk) fra fredag morgen til søndag eftermiddag.

Jeg opgav kandu.dk igår aftes ca. kl. 21.30, så jeg gik tidligt i seng med det resultat, jeg vågnede frisk og veludhvilet kl. 5.00

Nu kører det ok.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 10-05-04 06:04

Træls, for at bruge et jydsk udtryk.
Der må være noget galt på kandu.

MVH

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 10-05-04 06:18

Nu fungerer den igen
frieda
(på vej hjem til Århus)
(Frieda, skal giftes nu på lørdag ...)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-05-04 08:21

Det drejer sig vist om at Kandu er ved at lave en ny opsætning med de for længst lovede nyheder og at det tidspunkt det er smartest at rode med servere på er om natten har jeg høre et eller andet sted og derfor skulle det kører langsommere
Med venlig Hilsen
Suno
Hav en forhåbentlig solbeskinnet dag alle sammen og tillykke nu på lørdag Fieda

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 10-05-04 09:17

Tak for svaret frieda. Og med på lørdag
Jeg kører fra Odense til Aalborg nu. Jeg skal til Finansforbundets Landsmøde, og er først hjemme, en gang på lørdag, og så er det jo for sent at ønske
Det bliver strengt, at skulle sidde til alle de møder, nu hvor vejret er blevet så dejligt.

Kærlig hilsen
Frank